«شهید گمنام» مهمان ویژه شهدای جهاد کشاورزی رفسنجان/ سنگ‌تمام رفسنجانی‌ها برای فرزند شهیدشان

شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس از روز گذشته تا امروز با حضور خود در میان استقبال پرشور مردم شهرستان رفسنجان فضای این شهرستان را عطرآگین کرده است. به گزارش فت فتو از رفسنجان، از چند هفته قبل خبر دادند شهیدی مهمان رفسنجانی‌ها می‌شود، اهالی شهر و روستاهای این شهرستان دل‌شان را خوش […]


شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس از روز گذشته تا امروز با حضور خود در میان استقبال پرشور مردم شهرستان رفسنجان فضای این شهرستان را عطرآگین کرده است.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، از چند هفته قبل خبر دادند شهیدی مهمان رفسنجانی‌ها می‌شود، اهالی شهر و روستاهای این شهرستان دل‌شان را خوش کردند که فرزند دیگری از امام روح‌الله قرار است با حضورش به منطقه‌شان برکت دهد.

از چند روز مانده به حضور شهید لحظه‌شماری‌ها شروع شد، کوچه و خیابان را آب و جارو کردند و بر سر راهش گل ریختند.

با حضور شهید به رفسنجان، مادران شهدا روی تابوتش نقل پاشیدند، گل ریختند و برایش گریستند.

روستاهای بخش مرکزی رفسنجان شنبه خود را با استقبال از شهید آغاز کردند و آن را به فال نیک گرفتند، زنان و مردان، پیر و جوان به‌دنبال تابوت شهید رفتند و با او درد دل کردند.

جهادی‌ها نیز امروز فرصت حضور شهید گمنام در رفسنجان را مغتنم شمردند و برای برادران شهیدشان که روزگاری از جهاد سازندگی به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند یادواره گرفتند و شهید گمنام مهمان ویژه این یادواره بود.

امروز دانش‌آموزان هم برای شهید گمنام سنگ‌تمام گذاشتند و استقبال باشکوهی از او داشتند.

مردمان مناطق دیگر رفسنجان هم چشم انتظار فرزند روح‌الله هستند و برای دیدنش و به آغوش کشیدنش ثانیه‌شماری می‌کنند.

این شهید قرار است برای همیشه در روستای ناصریه مأوا بگیرد و با وجودش به این منطقه برکت دهد و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) این فیض نصیب اهالی ناصریه و شهرستان رفسنجان خواهد شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





«شهید گمنام» مهمان ویژه شهدای جهاد کشاورزی رفسنجان/ سنگ‌تمام رفسنجانی‌ها برای فرزند شهیدشان

منبع: فــارس
? «شهید گمنام» مهمان ویژه شهدای جهاد کشاورزی رفسنجان/ سنگ‌تمام رفسنجانی‌ها برای فرزند شهیدشان