شهید سلیمانی واقعیتی تا ابد زنده است

استاندار کرمان در پیامی از مردم استان کرمان و دست اندرکاران برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد. فت فتو کرمان –  استاندار کرمان در پیامی سپهبد شهید سلیمانی را واقعیتی ماندنی و تا ابد زنده دانست و از مردم نجیب استان کرمان و دست اندرکاران برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد […]

استاندار کرمان در پیامی از مردم استان کرمان و دست اندرکاران برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

فت فتو کرمان –  استاندار کرمان در پیامی سپهبد شهید سلیمانی را واقعیتی ماندنی و تا ابد زنده دانست و از مردم نجیب استان کرمان و دست اندرکاران برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

 متن پیام  علی زینی وند استاندار کرمان به شرح زیر است:

” بسم الله الرحمن الرحیم “

دو سال از شهادت تاریخ ساز فرزند سلحشور دیار کریمان، سرباز وطن، سردار بزرگ و پرافتخار انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد. سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب همه دل‌های آزادی خواهان جهان بود و این حادثه تلخ دل امت اسلامی، آزادگان و آزادی خواهان جهان را آزرد.

شهید سلیمانی شخصیت والا و بزرگی داشت که مبتنی بر هویت و ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی است. در دوران حیات سردار دل‌ها هر چه ادبیات از ایشان تولید شد، همه برادرانه، همدلانه و برای همه ملت ایران بود که این ادبیات بعد از گذشت دو سال و پس از شهادت نیز مردم آزادی خواه جهان را حول محور شخصیت آن شهید گرد هم آورده است.

بدون تردید رخداد تلخ و غم انگیز شهادت سپهبد سلیمانی سرآغاز یک نقطه جدید در تاریخ است. شهید سلیمانی واقعیت ماندنی و تا ابد زنده است که شهادت او دنیای اسلام را منسجم‌تر کرد.

دشمنان اسلام با چشمان خود دیدند که شهید سلیمانی، تاثیرگذارتر از سردار سلیمانی است و شهادت او نه تنها خدشه‌ای به عظمت و بزرگی و انسجام جبهه مقاومت وارد نیاورد بلکه با ترویج مکتب شهید سلیمانی باعث اتحاد بیشتر در جبهه مقاومت شد.

مراسم تشییع و سالگرد این شهید والامقام با حضور پرشور مردم قدرشناس میهن اسلامی به عرصه نا امیدی و باطل شدن نقشه‌های شوم دشمنان این آب و خاک بدل گشت.

حضور مسلمانان کشور‌های مختلف در دومین مراسم سالگرد شهادت ایشان نشان داد که جریان مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی پرتوان ادامه دارد.

مردم نجیب، خوب و ولایتمدار استان کرمان سپاس که در زادگاه سپهبد شهید سلیمانی و پایتخت مقاومت جهان اسلام با مهمان نوازی خالصانه خود از زائران و مهمانان سردار دلها، نشان دادید هرچند کرمان با رفتن سردار سلیمانی ضایعه دردناکی را متحمل شد، اما مسیر او همچنان ادامه دارد.

شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی چراغ پرفروغی خواهد بود برای راه مانده‌ای که در پیش داریم. با شهادت سردار سلیمانی راه او متوقف نشده و خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعفی ادامه می‌یابد.

بدون تردید سنگین‌ترین و بزرگترین شکست برای نظام سلطه، ترویج مکتب سردار سلیمانی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید سردار پورجعفری، از زحمت‌های خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری دومین مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یاران وفادارش، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، فرماندهان نظامی، انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، دستگاه‌های امدادی، نظامی، انتظامی، امنیتی و خدماتی، بسیجیان، موکب داران، هیات‌های مذهبی، نیرو‌های مردمی و خودجوش، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان و اهالی رسانه استان کرمان تقدیر و تشکر عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تندرستی، سربلندی مردم، نظام و ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/ح




شهید سلیمانی واقعیتی تا ابد زنده است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? شهید سلیمانی واقعیتی تا ابد زنده است