شهید حاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تاثیرگذار بود

نذیر کرمان/کرمان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه شهید سردارحاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تاثیرگذار بوده، گفت: اتفاقات محور مقاومت و غزه مرهون زحماتی است که شهید سلیمانی کشیده است. مهران شیخی صبح امروز هفتم آبان ماه در همایش نظم جدید جهانی(نوجهان) با حضور دانش آموزانی […]

نذیر کرمان/کرمان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه شهید سردارحاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تاثیرگذار بوده، گفت: اتفاقات محور مقاومت و غزه مرهون زحماتی است که شهید سلیمانی کشیده است.

مهران شیخی صبح امروز هفتم آبان ماه در همایش نظم جدید جهانی(نوجهان) با حضور دانش آموزانی از کشورهای ایران، فلسطین، نیجریه، عربستان، اندونزی و تاجیکستان که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که سال گذشته با نوجوانان داشتند، درباره نظم جدید جهانی مطالبی بیان فرمودند و به معنی این است که نوجوانان باید نقش خود را در این عرصه پیدا کنند.

وی با اشاره به شرایط دنیای امروز افزود: آمریکا رو به افول است. اسرائیل روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود و کشورهای مختلف دنیا به مسیری می‌روند که هژمونی استکبار جهانی دارد از بین می‌رود و قدرت‌های نوظهوری مانند کشورهای محور مقاومت در دنیا خود را نشان می‌دهد.

شیخی تصریح کرد: باید نقش خود را در نظم جدید جهانی پیدا کنیم زیرا نوجوانان، تصمیم‌گیران آینده این کشور هستند و شما باید کشور را مدیریت کنید و نباید ساده از کنار نقشتان بگذرید.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان بیان کرد: امروز اهمیت حضور نوجوانان برای این است که می‌توانند در آِینده تصمیم‌گیر باشند.

وی اظهار کرد: اگر یک مدیر داشته باشیم که جرأت داشته باشد پای آرمان‌های انقلاب بایستد، با بسیاری از مسائلی که امروز به آن نقد داریم، مواجه نمی‌شویم.

شیخی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهید سردارحاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تاثیرگذار بوده، گفت: اتفاقات محور مقاومت و غزه مرهون زحماتی است که شهید سلیمانی کشیده است.

انتهای پیام




شهید حاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تاثیرگذار بود

منبع: ایـسنا
? شهید حاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تاثیرگذار بود