شهید «جواد کریمی» تربیت شده‌ در تراز انقلاب بود

امام جمعه بافت گفت: شهید جواد کریمی در تراز انقلاب تربیت شده بود که جانش را هم در راه انقلاب داد و برای همه یک حجت است. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت امروز در مراسم تشییع پیکر شهید جواد کریمی اظهار داشت: در خانواده‌ای که پدر […]


امام جمعه بافت گفت: شهید جواد کریمی در تراز انقلاب تربیت شده بود که جانش را هم در راه انقلاب داد و برای همه یک حجت است.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت امروز در مراسم تشییع پیکر شهید جواد کریمی اظهار داشت: در خانواده‌ای که پدر و مادر ناشنوا هستند یک فرزندی را تربیت می‌کنند در تراز انقلاب که جانش را هم در راه انقلاب داد و برای همه یک حجت است.

 وی گفت: مقام شهدا عظمت زیادی دارد. باید شهادت‌گونه زندگی کنیم تا شهادت نصیبمان شود.

 سردار روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با بیان اینکه شهید کریمی رزمی‌کار و در مامویت‌ها موفق بود، تصریح کرد: توفیق شهادت نصیب هر‌کسی نمی‌شود و شرط شهید شدن، شهید بودن است و شهرستان بافت باید به داشتن این شهید افتخار کند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: احساس امنیتی که امروز در کشور وجود دارد هزینه‌های گزافی دارد که یکی از آن تقدیم این شهدا امنیت هستند.

 وی گفت: جمهوری اسلامی حرم است و امروز هرکدام از نیروهای فراجا خدمت می‌کنند نقش یک مدافع حرم را دارند.

 وی با بیان اینکه نیروهای مسلح اجازه جولان به اشرار نمی‌دهند، عنوان کرد: تبیین سبک زندگی شهید کریمی بر همه واجب است و خدمتی که شهید جواد کریمی به مادر و پدرش انجام می‌داد به جوان امروزی باید منتقل شود.

 یکی از ورزشکاران شهرستان بافت نیز اظهار داشت: شهید جواد کریمی از قهرمانان بی‌ادعا بود که سالیان سال در میادین ورزشی شهرستان حضور داشت.

 وی افزود: شهید در کمک به ایتام و فقرا پیشقدم بود و در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ووشو و کیک بوکسینگ و… فعالیت داشت.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





شهید «جواد کریمی» تربیت شده‌ در تراز انقلاب بود

منبع: فــارس
? شهید «جواد کریمی» تربیت شده‌ در تراز انقلاب بود