شهید«عباس شیرازی»؛ عمارگونه تبلیغات دشمن را به خوبی خنثی می‌کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید شیرازی، این مرد عمارگونه و با بیان بلیغ تبلیغات دشمن را به خوبی خنثی می‌کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین علی عربپور در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به ۱۷ خرداد ماه سالروز شهادت شهید حجت‌السلام عباس شیرازی گفت: شهید شیرازی […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید شیرازی، این مرد عمارگونه و با بیان بلیغ تبلیغات دشمن را به خوبی خنثی می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عربپور در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به ۱۷ خرداد ماه سالروز شهادت شهید حجت‌السلام عباس شیرازی گفت: شهید شیرازی سخنگوی جبهه‌ها، رزمندگان و دوران دفاع مقدس بود، این مرد عمارگونه و با بیان بلیغ و فصیح که داشت، تبلیغات دشمن را به خوبی خنثی می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یادم نمی‌رود که پس از هر عملیات یکی از سخنران‌های مهم، اثرگذار و سرنوشت‌ساز قبل از خطبه‌های نماز جمعه تهران، حاج عباس شیرازی بود و نقش رزمندگان و جهاد در راه خدا را تبیین می‌کرد.

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: این مهم به ما درس می‌دهد تا روابط‌ عمومی‌ها در جهت تبیین بتوانند به خوبی و با بلاغت مسائل روز و موضوعات پیش آمده را برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور اظهار کرد: شهید حجت‌الاسلام عباس شیرازی، از سربازان خط مقدمی بود که رزم بی‌امان رزمندگان را به عقبه جبهه منعکس می‌کرد و به یاد می‌آورم که رادیو عراق با فردی در خصوص بحث طراح جنگ صحبت می‌کرد و آن فرد اسم شهید شیرازی را آورد و عنوان کرد که شیخی است در ایران که نمی‌گذارد کارهایی که ما انجام می‌دهیم به گوش مردم برسد، ما دست و زبان این‌ها را کوتاه خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: شک ندارم که این شهید بزرگوار مورد دسیسه دشمن قرار گرفت و در تصادف ساختگی به شهادت رسید، آن هم در زمانی که از عملیات بزرگی که شرکت کرده بود، برگشته بود تا پیام رزمندگان را به مردم، امام راحل و مسئولان برساند.

انتهای خبر/م
 




شهید«عباس شیرازی»؛ عمارگونه تبلیغات دشمن را به خوبی خنثی می‌کرد

منبع:آرمـان
? شهید«عباس شیرازی»؛ عمارگونه تبلیغات دشمن را به خوبی خنثی می‌کرد