شهیدان رجایی و باهنر عشق و ایمان را به مردم ارزانی کردند

فرماندار جیرفت گفت: شهیدان رجایی و باهنر پیام درس عشق و ایمان را به مردم دادند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت؛ همزمان با هفته دولت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت به همراه جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهداء بار دیگر ضمن با آرمان‌های انقلاب و […]

فرماندار جیرفت گفت: شهیدان رجایی و باهنر پیام درس عشق و ایمان را به مردم دادند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت؛ همزمان با هفته دولت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت به همراه جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهداء بار دیگر ضمن با آرمان‌های انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کرد. 

فرماندار جیرفت گفت: شهیدان رجایی و باهنر پیام درس عشق و ایمان را به مردم دادند.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت در گلزار شهدای این شهرستان گفت: هفته دولت فرصتی برای مردم جهت ارزیابی تلاش‌های دولتمردان و هم تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده توسط دولت است.

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: دولت سیزدهم اقدامات موفقیت‌آمیزی داشته که یکی از بهترین دستاوردهای این دولت گسترش ارتباطات با کشورهای جهان به ویژه همسایگان است.

وی تأکید کرد: مردم باید در جریان اقدامات دولت قرار گیرند تا موجب امید آنها و یاس دشمنان شود که این حرکت را ما از شهداء خود یا گرفتیم.

بلندنظر عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه با همدلی و همیاری خود در کنار دولتمردان قرار دارند و در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر با مسئولان همکاری می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: مسئولان با حرکت جهادی و با حضور میدانی در صحنه خدمت به مردم توانسته‌اند مشکلات آنها را برطرف کنند.

انتهای خبر/ امیری




شهیدان رجایی و باهنر عشق و ایمان را به مردم ارزانی کردند

منبع:آرمـان
? شهیدان رجایی و باهنر عشق و ایمان را به مردم ارزانی کردند