شهرک صنعتی در ریگان، بدون هیچ کارخانه‌

امام جمعه ریگان گفت: شهرک صنعتی ریگان فقط با یک تابلو، بدون هیچ کارخانه‌ای، چشم انتظار حمایت مسئولان است. فت فتو کرمان – حبیب الله رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان گفت: در شهرستان ریگان ما فقط تابلوی نصب شده شهرک صنعتی را مشاهده کرده ایم و در واقع  یک تابلو […]

امام جمعه ریگان گفت: شهرک صنعتی ریگان فقط با یک تابلو، بدون هیچ کارخانه‌ای، چشم انتظار حمایت مسئولان است.

فت فتو کرمان – حبیب الله رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان گفت: در شهرستان ریگان ما فقط تابلوی نصب شده شهرک صنعتی را مشاهده کرده ایم و در واقع  یک تابلو در زمینی نصب شده و نوشته شهرک صنعتی ریگان و مسئولان شهرستان، استان و کشور، مردم و جوانان ریگانی انتظار دارند یک کارخانه در این شهرک ساخته شود تا جوانان این منطقه محروم مشغول به کار شوند.

او به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مردم تبریز پرداخت و گفت: جوانان و ملت ایران با دورغ پراکنی، دشمنی رسانه‌ای و فشار‌های اقتصادی مقابله کنند.

امام جمعه ریگان می گوید: راه مقابله با فشار‌های اقتصادی، تلاش درونی و خنثی کردن تحریم‌ها از طریق تقویت تولید و تحرک اقتصادی است.

او به تولید و اشتغال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اشاره می کند و می گوید: دست روی دست گذاشتن و نگاه کردن به تابلوی شهرک صنعتی شهرستان ریگان برای جوانان کار نمی‌شود.

حجت الاسلام رضازاده گفت:  امیدواریم در دولت انقلابی مشکل اشتغال جوانان در شهرک صنعتی ریگان که فقط تابلوی آن نصب شده و کار‌های دیگر مثل معدن زفتک این شهرستان حل شود. 

 انتهای پیام/ م 




شهرک صنعتی در ریگان، بدون هیچ کارخانه‌

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? شهرک صنعتی در ریگان، بدون هیچ کارخانه‌