شهرستان بافت پایین‌ترین نرخ فرزندآوری را دارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بافت در بین شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه پایین ترین نرخ فرزندآوری را دارد و نیاز است با توجه به درصد بالای جمعیت سالمندی، در این زمینه علاوه بر انجام کارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، طرح های تحقیقاتی نیز صورت گیرد. دکترمهدی احمدی نژاد ۱۰ اردیبهشت ماه در […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بافت در بین شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه پایین ترین نرخ فرزندآوری را دارد و نیاز است با توجه به درصد بالای جمعیت سالمندی، در این زمینه علاوه بر انجام کارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، طرح های تحقیقاتی نیز صورت گیرد.

دکترمهدی احمدی نژاد ۱۰ اردیبهشت ماه در دومین روز از هفته سلامت در سفر به شهرستان بافت و در قرارگاه جوانی جمعیت این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه تسهیلات مناسبی برای بحث فرزندآوری در نظر گرفته شده، نیاز است همکاری بین بخشی در این زمینه انجام شود.

وی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت سه نفر از همکاران شهرستان بافت در حادثه ترافیکی بیان کرد: با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن جاده‌های شهرستان بافت نیازمند بازبینی در وضعیت جاده‌های این شهرستان هستیم.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اقدامات به موقع بهداشت و درمان و هماهنگی مجموعه‌های اداری و مدیریت جهادی باعث شد که کمترین تلفات را در آن حادثه داشته باشیم و باعث سرافرازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شد.

در این مراسم دکتر یاراحمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت نیز گزارشی از وضعیت بهداشت و همچنین فعالیت‌های انجام شده در حوزه جمعیت ارائه کرد.

انتهای پیام




شهرستان بافت پایین‌ترین نرخ فرزندآوری را دارد

منبع: ایـسنا
? شهرستان بافت پایین‌ترین نرخ فرزندآوری را دارد