شهرداری جیرفت آمادگی استفاده از ظرفیت زندانیان رای باز را دارد

شهردار جیرفت گفت: این آمادگی را داریم تا از ظرفیت زندانیان رای باز در حوزه‌های خدمات شهری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به اقتصاد خانواده‌های زندانیان استفاده کنیم. هادی ربانی امروز در حاشیه دیدار از زندان جیرفت در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار داشت: در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و کاهش آلام […]


شهردار جیرفت گفت: این آمادگی را داریم تا از ظرفیت زندانیان رای باز در حوزه‌های خدمات شهری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به اقتصاد خانواده‌های زندانیان استفاده کنیم.

هادی ربانی امروز در حاشیه دیدار از زندان جیرفت در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار داشت: در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و کاهش آلام زندانیان و خانواده آنها از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

شهردار جیرفت با اشاره به اینکه این آمادگی را داریم تا از ظرفیت زندانیان رای باز در حوزه‌های خدمات شهری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به اقتصاد خانواده‌های زندانیان استفاده کنیم، گفت: تا جایی که قانون به ما اجازه داده از ظرفیت شهرداری جیرفت برای کم کردن دغدغه خانواده زندانیان نیازمند استفاده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در موضوع بهره مندی از ظرفیت شهرداری در جلسات صلح و سازش، اختصاص تعدادی سطل زباله به زندان، تخفیف شهرداری برای دریافت پروانه ساختمانی و همکاری در ساخت حمام و سرویس‌ بهداشتی زندانیان نیازمند، صورت می گیرد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش





شهرداری جیرفت آمادگی استفاده از ظرفیت زندانیان رای باز را دارد

منبع: فــارس
? شهرداری جیرفت آمادگی استفاده از ظرفیت زندانیان رای باز را دارد