شهادت، حیات‌بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی است

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: خط سرخ شهادت در امتداد عاشورای امام حسین (علیه السلام) حیات‌بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی حق بر باطل است. دکترمحمدمهدی زاهدی در حاشیه یادواره ۳۵۰ شهید و هفت شهید گمنام شهرستان رابر و بزرگداشت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خط سرخ شهادت […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: خط سرخ شهادت در امتداد عاشورای امام حسین (علیه السلام) حیات‌بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی حق بر باطل است.

دکترمحمدمهدی زاهدی در حاشیه یادواره ۳۵۰ شهید و هفت شهید گمنام شهرستان رابر و بزرگداشت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خط سرخ شهادت در امتداد عاشورای امام حسین (علیه السلام) حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی حق بر باطل است.

وی افزود: سیدالشهدا با تمام هستی‌اش قدم به میدان کربلا گذاشته و در اوج مصیبت‌هت ندای «الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِک» بر می‌آورد تا پیام آزادگی‌شان را از فراسوی زمان  به عاشقان دلباخته در همایش بزرگ اربعین حسینی برساند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به نقش بی‌بدیل شهدای خطه رابر خصوصا شهدای ایلات عشایر در دفاع مقدس بیان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی شیرمردی از عشایر بود.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، وی افزود: این خاک (شهرستان رابر) بزرگانی را تحویل ایران زمین داده که تمام مناسبات نظامی جهان را به هم ریخته و در اوج اقتدار گوش به فرمان ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  فریاد عدالت خواهی بر آورده و خاضعانه خداوند را عبادت می‌کرد و این همان چیزی است که دکترین نظامی جهان از درک و فهم آن عاجز است.

انتهای پیام




شهادت، حیات‌بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی است

منبع: ایـسنا
? شهادت، حیات‌بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی است