شناسایی پنج تور غیرمجاز گردشگری در بافت

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت از شناسایی پنج تور غیرمجاز گردشگری و معرفی برگزارکنندگان این تورها به دستگاه‌های قضایی این شهرستان خبر داد. علی نجفی‌نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه نوروز سال جاری شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان بودیم اظهار کرد: در ایام نوروز […]

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت از شناسایی پنج تور غیرمجاز گردشگری و معرفی برگزارکنندگان این تورها به دستگاه‌های قضایی این شهرستان خبر داد.

علی نجفی‌نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه نوروز سال جاری شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان بودیم اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ برخی افراد سودجو با استفاده از تبلیغات فضای مجازی اقدام به برگزاری تورهای ارزان قیمت در شهرستان بافت کردند.
 مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت افزود: با توجه به اینکه چهار دفتر خدمات مسافرتی در این شهرستان فعال است اما شاهدیم که برخی افراد بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری می‌کنند. 
وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا صدمات جبران ناپذیری به گردشگری این شهرستان و فعالان این عرصه وارد کرده است بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان برای جلوگیری از برگزاری این گونه تورها و همچنین شناسایی اجرا کنندگان آنها به همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه در نوروز سالجاری با تعدادی از اجراکنندگان تورهای غیرمجاز برخورد لازم انجام گرفت و به دستگاه‌های قضایی نیز معرفی شدند ادامه داد: از مردم و گردشگران درخواست می‌شود قبل از ثبت‌نام برای حضور در این تورها از داشتن مجوزهای قانونی اطمینان حاصل کنند.
نجفی‌نژاد خاطرنشان کرد: مردم برای حمایت بیشتر از صنعت گردشگری شهرستان بافت و همچنین جلوگیری از خسارات وارده به آنها برای شرکت در این تورها، از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان استفاده کنند.

انتهای پیام




شناسایی پنج تور غیرمجاز گردشگری در بافت

منبع: ایـسنا
? شناسایی پنج تور غیرمجاز گردشگری در بافت