شناخت و بصیرت در دشمن شناسی مهمترین وظیفه مومن است

    به گزارش نذیر کرماناز کرمان ؛مراسم‌چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره۲۱شهید دهستان مهروئیه در روستای مهروئیه فاریاب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی، روایت گری سردار جعفری جانشین تیپ فاطمیون و مداحی حاج عادل رضایی مداح کشوری و سایر برنامه‌ها و حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد. […]

 

 

به گزارش نذیر کرماناز کرمان ؛مراسم‌چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره۲۱شهید دهستان مهروئیه در روستای مهروئیه فاریاب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی، روایت گری سردار جعفری جانشین تیپ فاطمیون و مداحی حاج عادل رضایی مداح کشوری و سایر برنامه‌ها و حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی استاد حوزه و دانشگاه سخنران این یادواره در سخنان خود اظهار کرد: شناخت و بصیرت در دشمن شناسی مهمترین وظیفه مومن است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یهود بزرگترین دشمن اسلام است و لذا هر زمان مسلمانان و شیعیان قدرت پیدا می‌کنند یهود خود را نشان می‌دهد همچنان که می‌بینیم با قدرت گرفتن شیعیان و مسلمانان یهود خود را در غزه نشان داده و کودکان بی دفاع غزه را شهید می‌کنند.

 

این یادواره که با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد به نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام گروهی ختم شد و پس از آن از خانواده ۲۱ شهید این دهستان تجلیل شد و در پایان همه میهمان سفره شهدا بودند.

 

 




شناخت و بصیرت در دشمن شناسی مهمترین وظیفه مومن است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? شناخت و بصیرت در دشمن شناسی مهمترین وظیفه مومن است