ششمین روز دهه فجر و افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح در فهرج

به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۷ طرح عمرانی در فهرج افتتاح و کلنگ‌زنی شد. به گزارش نذیر کرمان از فهرج، حسین سعیدنیا فرماندار فهرج عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان اظهار کرد: امروز ۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.  فرماندار فهرج در ادامه […]


به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۷ طرح عمرانی در فهرج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش نذیر کرمان از فهرج، حسین سعیدنیا فرماندار فهرج عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان اظهار کرد: امروز ۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 فرماندار فهرج در ادامه گفت: امروز ۷ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای الله‌آباد۱ به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن برای آن هزینه شده است.

 به گفته سعیدنیا، ساماندهی گلزار شهدای روستای محمدآباد دهگاوی نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی به بهره‌برداری رسید

ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران فهرج نیز امروز راه‌اندازی شد.

 سعیدنیا افزود: پیش از این ایثارگران و جانبازان فهرجی برای دسترسی به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مسافت ۶۰ کیلومتری را تا شهرستان بم طی می‌کردند.

 وی خاطرنشان کرد: امروز کلنگ ساختمان اداره فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان با زیربنای ۹۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

فرماندار فهرج خاطرنشان کرد: این ساختمان با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور ساخته می‌شود که تاکنون ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

پایان پیام/۸۰۰۱۳/ب





ششمین روز دهه فجر و افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح در فهرج

منبع: فــارس
? ششمین روز دهه فجر و افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح در فهرج