شرکت ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور

نذیر کرمان/کرمان معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: در سال گذشته ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی سازمان زندان های کشور شرکت کردند و ۲۹ درصد رشد داشته‌ایم. محمود ضیایی فرد امروز ۲۴ خردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان اظهار کرد: در زندان‌ها، بستر برای کمک به قشر […]

نذیر کرمان/کرمان معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: در سال گذشته ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی سازمان زندان های کشور شرکت کردند و ۲۹ درصد رشد داشته‌ایم.

محمود ضیایی فرد امروز ۲۴ خردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان اظهار کرد: در زندان‌ها، بستر برای کمک به قشر محروم جامعه یعنی زندانیان و خانواده آنها وجود دارد و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل وقوع جرم، بیکاری است و وقتی فرد بیکار است کم کم به سمت بزه می‌رود و سر و کارش به زندان می‌افتد.

ضیایی فرد افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما در سازمان زندان‌ها، توانمندسازی زندانیان از طریق اشتغال پایدار است.

معاون سازمان زندان‌های کشور گفت: سال قبل ۵۳ درصد رشد حوزه اشتغال در زندان‌ها نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتیم و اگر می‌خواهیم زندانی دوباره به زندان برنگردد، باید حتما موضوع اشتغال و حرفه‌آموزی را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ورود مددجویان به زندان باید برنامه‌های روانشناسی و ورزشی را به صورت ویژه مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار، باید در ابتدا حرفه آموزی داشته باشیم.

ضیایی فرد تصریح کرد: در سال گذشته ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی سازمان زندان های کشور شرکت کردند و ۲۹ درصد رشد داشته‌ایم.

وی در پایان با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان و با اشاره به سابقه آقای ذوالفعلی نژاد مدیرکل جدید افزود: وی فرد بی حاشیه‌ای است.

به گزارش نذیر کرمان، مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: مسئولیت همه ما در مجموعه زندان‌ها بسیار خطیر است زیرا کارهای اصلاحی و تربیتی مددجویان زندان‌ها دشوار است و باید در این مسیر خستگی ناپذیر بود.

رضا ذوالفعلی نژاد با بیان اینکه خروجی کار زندانبان‌ها این است که باید فرد بازگشت سعادتمندانه‌ای به جامعه داشته باشد، افزود: برنامه‌های کاری مدیریت جدید برگرفته از اسناد بالادستی، برنامه‌های ابلاغی از سوی ریاست سازمان زندان‌ها و سند تحول قضایی است.

انتهای پیام




شرکت ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور

منبع: ایـسنا
? شرکت ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور