شرور فراری در عملیات ضربتی پلیس بردسیر دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری فرد شروری که سال گذشته با تیراندازی موجب ایجاد جراحت ۲ نفر و ایجاد وحشت عمومی در شهر شده بود، خبر داد. سرهنگ جعفر غضنفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: سال گذشته در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری فرد شروری که سال گذشته با تیراندازی موجب ایجاد جراحت ۲ نفر و ایجاد وحشت عمومی در شهر شده بود، خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: سال گذشته در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از بخش های شهرستان بردسیر که منجر به مجروح شدن ۲ نفر از اهالی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت این شهرستان قرار گرفت.

 وی اظهار داشت: در بررسی سوابق عامل تیراندازی مشخص شد این فرد در خصوص حمل و فروش مواد مخدر تحت تعقیب بوده و شرارت هایی از جمله نزاع و درگیری با سلاح سرد و فروش مواد مخدر را نیز در پرونده خود دارد.

غضنفری ادامه داد: در نهایت این فرد طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه پلیس برای تامین نظم و امنیت بر عزم جدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی در شهرستان بردسیر تاکید کرد و از عموم مردم خواست در خصوص معرفی افراد تحت تعقیب یا دارندگان سلاح غیرمجاز با پلیس همکاری کنند.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.




شرور فراری در عملیات ضربتی پلیس بردسیر دستگیر شد

منبع:ایرنـا
? شرور فراری در عملیات ضربتی پلیس بردسیر دستگیر شد