شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت

فت فتو/کرمان عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: باید همه تلاش کشور بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و این حقوق به حق دانش آموزان است. سیستم شاد در کنار فوایدش، عوارضی نیز برای دانش آموزان داشته است و چقدر دانش آموزان از فرهنگ دینی، اخلاقی و … در این دوران شیوع کرونا و […]

فت فتو/کرمان عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: باید همه تلاش کشور بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و این حقوق به حق دانش آموزان است. سیستم شاد در کنار فوایدش، عوارضی نیز برای دانش آموزان داشته است و چقدر دانش آموزان از فرهنگ دینی، اخلاقی و … در این دوران شیوع کرونا و استفاده آنها از فضای مجازی دور شده اند.

دکتر”محمدمهدی زاهدی” غروب ۳۰ شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت بازگشایی مدارس گفت: رانندگان سرویس مدارس باید حتما واکسیناسیون شده باشند.

وی با بیان اینکه استان کرمان واکسیناسیون دانش آموزان دوره دبیرستان را پیگیری کنند، تصریح کرد:  برگزاری کلاس های حضوری در برخی از مناطق استان امکان پذیر است و نباید بگذاریم بیش از این دانش آموزان آسیب ببینند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زیرساخت های کشور در آموزش و پرورش به هیچ وجه پاسخگوی بهره گیری مناسب از فضای آموزش مجازی نیست.

وی اظهار کرد: باید همه تلاش کشور بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و این حقوق به حق دانش آموزان است. سیستم شاد در کنار فوایدش، عوارضی نیز برای دانش آموزان داشته است و چقدر دانش آموزان از فرهنگ دینی، اخلاقی و … در این دوران شیوع کرونا و استفاده آنها از فضای مجازی دور شده اند.

به گزارش فت فتو، “مسعود الهامی” مدیرکل فناوری و اطلاعات استان کرمان نیز در این جلسه عنوان کرد: بیشتر مشکلات دانش آموزان با شبکه شاد مربوط به خلاء اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: از ۲۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۰۰۰ مورد آن به شبکه اینترنت متصل هستند.

انتهای پیام




شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت

منبع:ایـسنا
? شبکه شاد در کنار فوایدش، عوارضی برای دانش آموزان داشت