شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان پایان یافت

نذیر کرمان/کرمان آخرین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، منطقه پنج کشور شامگاه ۲۳ تیرماه با اجرای هنرمندانی از سیرجان، شهربابک، هرمزگان و خراسان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منطقه پنج کشور، با حضور پرشور مردم و هنرمندان استان و کشور در تالار فرهنگ و هنر کرمان به […]

نذیر کرمان/کرمان آخرین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، منطقه پنج کشور شامگاه ۲۳ تیرماه با اجرای هنرمندانی از سیرجان، شهربابک، هرمزگان و خراسان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منطقه پنج کشور، با حضور پرشور مردم و هنرمندان استان و کشور در تالار فرهنگ و هنر کرمان به کار خود پایان داد.

در آخرین شب از جشنواره موسیقی نواحی گروه حسن دشتی از شهربابک، گروه‌ جهانگیر عیسی‌پور از سیرجان، گروه‌های خالو قنبر از هرمزگان، علی محولاتی از کاشمر و گروه مرتضی کریمی از هرمزگان به اجرای برنامه پرداختند.

سومین نشست تخصصی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران نیز ۲۳ تیرماه با حضور جمعی از هنرمندان در سالن شهید کرم‌وند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد و آریابرزن غیبی به ایراد سخنرانی پیرامون موسیقی زرتشتیان کرمان پرداخت.

به گزارش نذیر کرمان، شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، منطقه پنج کشور به مدت سه روز (از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه) با حضور ۶۲ هنرمند از شش استان کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام




شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان پایان یافت

منبع: ایـسنا
? شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان پایان یافت