سپاه چراغ شب‌ نشینی یلداییِ نیازمندان فاریابی را روشن کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب از توزیع بیش از ۸۵۰ بسته کمک معیشتی سپاه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان به مناسبت شب یلدا خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم هم تدارک دیده‌ایم. به گزارش نذیر کرمان، محمود بهبودی امشب در فاریاب از توزیع بیش از ۸۵۰ […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب از توزیع بیش از ۸۵۰ بسته کمک معیشتی سپاه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان به مناسبت شب یلدا خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم هم تدارک دیده‌ایم.

به گزارش نذیر کرمان، محمود بهبودی امشب در فاریاب از توزیع بیش از ۸۵۰ بسته کمک معیشتی سپاه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان به مناسبت شب یلدا خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها شامل میوه و آجیل است و به کمک نهاد‌های دولتی و غیردولتی تامین شده‌اند.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها با حفظ شأن و کرامت انسانی بین خانوار‌های کم‌برخوردار و بی‌بضاعت توزیع شدند، اضافه کرد: علاوه بر این، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم هم تدارک دیده‌ایم.

بهبودی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها خود را خدمتگزار مردم به‌ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و کم‌بضاعت می‌داند و تلاش دارد تا با تقدیم این بسته‌های معیشتی در کنار خانواده‌ها در شب یلدا نقش خود را ایفا کند و مهر لبخند را بر لب خانواده‌ها بزند.




سپاه چراغ شب‌ نشینی یلداییِ نیازمندان فاریابی را روشن کرد

منبع: تــابناک
? سپاه چراغ شب‌ نشینی یلداییِ نیازمندان فاریابی را روشن کرد