سپاه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم ملعون، غاصب و جعلی صهیونیستی، توانست پوشالی بودن این رژیم منحوس را آشکار کند. حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت و تبریک دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم ملعون، غاصب و جعلی صهیونیستی، توانست پوشالی بودن این رژیم منحوس را آشکار کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت و تبریک دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ فرمان امام راحل گفت: از مبارک‌ترین میوه‌های انقلاب اسلامی، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جهات متعددی برای ملت ایران، انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام، منطقه، کشورهای اسلامی، مستضعفان عالم و امت اسلامی مبارک بوده است.

وی ابراز کرد: این نهاد برای انقلاب اسلامی مبارک بوده است، چراکه در همه صحنه‌های مواجه دشمنان انقلاب اسلامی، این نهاد، فدایی و مدافع برای حفظ انقلاب بوده است؛ از مقابله با گروهک‌های جدایی‌طلب ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و هر کاری که در کشور بر زمین مانده بود، سپاه انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان اینکه در مبارکی کار سپاه نسبت به کشور و انقلاب همین بس که امام راحل فرمودند«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، اظهار کرد: آنچه که در خصوص عظمت و جایگاه سپاه عنوان می‌کنیم، به‌این معنی نیست که از سایر نیروهای مسلح فداکار و عزت‌آفرین که مدافع کشور هستند، غافل هستیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: منطقه غرب آسیا به‌برکت حضور برون‌مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزت‌آفرین شده است. در برابر خواسته‌ها و نقشه‌های دشمن ایستاده است و در برابر گروهک‌های ساخته و پرداخته مستکبران که در تلاش بودند آبروی اسلام و امت اسلامی را ببرند، سپاه قدس که مولود سپاه پاسداران است، ایستاده و آن‌ها را متلاش کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم ملعون، غاصب و جعلی صهیونیستی، توانست پوشالی بودن این رژیم منحوس را آشکار کند. سپاه توانست ضربه‌ای کاری و تنبیهی شایسته به‌ رژیم صهیونیستی اعمال کند که البته این اقدام تنها یک تنبیه بود در برابر گستاخی و جسارتی که رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسلوگری سفارتخانه ایران در سوریه ادامه داد: با این اقدام برای حق‌طلبان عالم، عزت حقیقی ملت ایران و ذلت حقیقی رژیم غاصب صهیونیستی آشکار شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری در عظمت و سربلندی سپاه فرمودند «من از سپاه راضی هستم»؛ چه عزتی از این برتر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار آن رهبر فرزانه انقلاب که امام، مربی، پیش‌رو، حکیم، حکمت‌ورز، حکیم‌پرور هستند خطاب به سپاه می‌گویند«قانع نیستم و باید پیشرفت بشود».

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ایران، صرفاً نظامی نیستند، خاطرنشان کرد: آنان سفیران عزت، کرامت و فضیلت هستند؛ تنها سرکوب نظامی نمی‌کنند، در عمل حکمت و فضیلت را به‌رخ جهانیان می‌کشند.

انتهای خبر/م


سپاه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سپاه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد