سپاه پاسخی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داد

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: از نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه که پاسخ‌ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی دادند کمال تشکر را داریم. مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در […]



امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: از نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه که پاسخ‌ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی دادند کمال تشکر را داریم.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی قابل تحسین، تقدیر و تشکر است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج بیان کرد: از مجموعه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که پاسخ‌ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی ابراز کرد: ضمن اعلام حمایت و دعای خیر برای نیروهای مسلح کشورمان که برای حفظ از نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدام می‌کنند؛ رژیم منحوس صهیونیستی بداند اگر کوچک‌ترین حرکتی را انجام دهند؛ با ملت ایران روبه‌رو خواهند شد.

انتهای خبر/م
 


سپاه پاسخی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داد

منبع:آرمـان
? سپاه پاسخی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داد