سپاه طی چهار دهه گذشته کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است

امام جمعه زرند گفت: سپاه پاسداران طی چهار دهه گذشته کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است. حجت الاسلام شجاعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند ضمن اشاره به برکات شب بیست و یکم قدر و تسلیت شهادت مظلومانه امیرالمومنین علی (ع) می‌گوید: وجود مبارک امیرالمومنین بعنوان یک موهبت بزرگ برای جامعه بشری بویژه […]

امام جمعه زرند گفت: سپاه پاسداران طی چهار دهه گذشته کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

حجت الاسلام شجاعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند ضمن اشاره به برکات شب بیست و یکم قدر و تسلیت شهادت مظلومانه امیرالمومنین علی (ع) می‌گوید: وجود مبارک امیرالمومنین بعنوان یک موهبت بزرگ برای جامعه بشری بویژه مردم مسلمان و شیعه قابل احترام بوده و هست و از دست دادن چنین گوهر ارزشمندی که میتوانست خدمات و هدایت او برای بشر چه ارمغان‌های مبارکی داشته باشد تاسف میخورد و غم از دست دادن آن حضرت بیشتر میشود.

امام جمعه زرند گفت: غیر مسلمانانی که نسبت به حضرت علی (ع) شناخت پیدا کردند و در شهادت آن حضرت اندوهناک میشوند تا جایی که افرادی همچون جرجرداق مسیحی نسبت به شهادت امیرالمومنین ابراز تاسف میکند که‌ای کاش تمام هستی تمام ظرفیت خود را پای کار بیاورد تا شخصیتی مانند امیرالمومنین متولد شود تا بتوانیم از فیض وجود امام بهره ببریم.

او گفت: مرحوم علامه امینی که چهل سال در اثبات ولایت حضرت علی (ع) تلاش کرد تا مجموعه الغدیر را جمع آوری کرد، درباره حضرت علی گفت: ارزو دارم در بیابانی چادر بزنم و در مظلومیت امیرالمومنین اشک بریزم.

حجت الاسلام شجاعی ضمن اشاره به برکات شب قدر گفت: شب قدر شب توبه و استغفار و شب استجابت دعاست و خدا را شکر میکنیم که بعد از دوسال مردم ما توفیق شرکت در مجالس احیا پیدا کردند که ان شاالله بتوانیم از این شب‌ها نهایت بهره را داشته باشیم؛ و در شهر زرند نیز این مجالس پرشور برگزار شده است.

خطیب جمعه زرند ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران می‌گوید: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این روز را گرامی میداریم و تجلیل میکنیم از خدماتی که در طول چهار دهه گذشته نهاد انقلابی سپاه در کنار دیگر نیروی‌های مسلح صورت گرفته است.

او ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند سپاه طی چهل سال گذشته گفت: بعد از فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس این نهاد انقلابی، سپاه از ارگان‌ها و دستگاه‌هایی بوده که همواره در دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی با تمام ظرفیت حضور داشته و هرکجا که نیاز بوده برای خدمتگذاری خالصانه حضور داشته و کارنامه درخشانی در حوزه‌های مختلف از خود برجای گذاشته است.

امام جمعه زرند هدف از نامگذاری روز قدس را مبارزه با اسرائیل غاصب بیان کرد و گفت: روز قدس ابتکار راهبردی امام راحل که جمعه اخر ماه رمضان نامگذاری شد نقطه عطفی شد در مسیر مبارزه با رژیم جعلی و غاصب و جنایتکار صهیونیست و لذا می‌طلبد مردم شریف ما بار دیگر با حضور پرشور خود سیلی محکمی بر چهره استکبار جهانی که روز‌های افول خودش را سپری میکند، بزنیم.

حجت الاسلام شجاعی با شکست توطئه‌های استکبار در منطقه گفت: روز به روز توطئه‌ها و برنامه‌های استکبار جهانی در منطقه با شکست مواجه شده و میشود بعنوان مثال شکست داعشی‌ها در سوریه، لبنان و عراق، آل سعود در یمن، اسرائیل در غزه و فلسطین شکست‌های متوالی تجربه میکنند و این نشان از افول ان‌ها دارد.

او ثمره خون شهدا علی الخصوص سردار دل‌ها را عامل قدرتمند‌تر شدن جبهه مقاومت در منطقه عنوان کرد و گفت: جبهه مقاومت به واسطه خون‌های پاکی که در راهش ریخته شده بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز به روز قدرتمند‌تر و پایه‌های استکبار روز به روز در حال تزلزل است و شیشه عمر اسرائیل و آمریکا و همپیمانان ان‌ها در حال شکستن و نابودی است.

امام جمعه زرند می‌گوید: هدف نهایی ما آزادی فلسطین و قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمانان عالم است و این وعده الهی است و مردم شهیدپرور زرند نیز همیشه در صحنه حضور داشته اند و در روز قدس نیز بار دیگر با حضور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند.

او در پایان گفت: مصلی نماز جمعه زرند نیازمند حمایت است، صنایع و معادن زرند نیز باید دین خود را به مردم این شهر ادا کنند و یکی از جا‌هایی که باید در ساخت و ساز آن همکاری داشته باشند مصلی پیامبر اعظم (ص) زرند می‌باشد.

فت فتو کرمان کرمان




سپاه طی چهار دهه گذشته کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سپاه طی چهار دهه گذشته کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است