سوگواره «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد

کرمان- نوجوانان کرمانی در ششمین روز از ماه محرم به یاد شهید نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع) سوگواره «احلی من العسل» برگزار کردند. به گزارش نذیر کرمان، مراسم عزاداری حضرت قاسم بن حسن علیه السلام با عنوان احلی من العسل صبح دوشنبه با حضور نوجوانان عاشورایی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد. […]

کرمان- نوجوانان کرمانی در ششمین روز از ماه محرم به یاد شهید نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع) سوگواره «احلی من العسل» برگزار کردند.

به گزارش نذیر کرمان، مراسم عزاداری حضرت قاسم بن حسن علیه السلام با عنوان احلی من العسل صبح دوشنبه با حضور نوجوانان عاشورایی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

این مراسم که با مداحی و سوگواری نوجوانان همراه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: بیش از ۱۱ سال است که دانش آموزان پسر مقاطع دوره اول و دوم متوسطه ششم محرم هر سال در ۳۲ ناحیه شهرستان و منطقه در این مراسم حاضر می‌شوند تا فرهنگ عاشورایی و وفای به عهد و دلاوری حضرت قاسم علیه السلام را فرا بگیرند و به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی افزود: همه شما نوجوانان فهیم و با بصیرت در آینده سکان هدایت مملکت و استان را بر عهده خواهید داشت و برای اعتلای کرمان سرافراز تلاش خواهید کرد.

کد خبر ۵۸۴۵۱۱۸




سوگواره «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? سوگواره «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد