سه شهید حادثه تروریستی کرمان در راین دفن شدند

رئیس جمعیت هلال احمر راین از پوشش امدادی مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر سه شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان در جمع خانواده‌های شهدا و مردم ولایتمدار راین خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛کامبیز محمدی با بیان این خبر افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز یک […]

رئیس جمعیت هلال احمر راین از پوشش امدادی مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر سه شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان در جمع خانواده‌های شهدا و مردم ولایتمدار راین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛کامبیز محمدی با بیان این خبر افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز یک دستگاه آمبولانس جهت انتقال و تشییع پیکر مطهر شهیدان از  کرمان به راین  اعزام شد و اعضاء جمعیت هلال‌احمر راین با حضور در این مراسم ضمن پوشش امدادی و ابراز همدردی با خانواده شهیدان، این اقدام تروریستی و استکبار جهانی را محکوم کردند.

محمدی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تأکید به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایت‌مدار کشور عزیزمان به‌ویژه شهیدان امدادگر و شهیدان شهر راین را تسلیت گفت.

محمدی تصریح کرد: پیکر پاک و مطهر سه شهید ( شهیده سعیده شادکام، شهیده زهرا شادکام، شهیده فاطمه سعید) امروز پس از برگزاری نماز‌جمعه، در محل گلزار شهدا راین با حضور مردم شهیدپرور این شهر به‌خاک سپرده شدند.

انتهای خبر/ تاج الدینی
منبع: بوتیا نیوز




سه شهید حادثه تروریستی کرمان در راین دفن شدند

منبع:آرمـان
? سه شهید حادثه تروریستی کرمان در راین دفن شدند