سمفونی شهید حاج قاسم سلیمانی با هنرنمایی ۱۰۰ هنرمند اجرا می‌شود

استاندار کرمان گفت: سمفونی شهید سلیمانی توسط گروه هنری بیش از ۱۰۰ نفری تهیه شده که زندگی شهید سلیمانی را در سه مقطع به تصویر کشیده شده است و به زودی اجرا می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز ۳۰ آذرماه‌ در شورای اداری استان اظهار کرد: سند اقامه نماز در […]


استاندار کرمان گفت: سمفونی شهید سلیمانی توسط گروه هنری بیش از ۱۰۰ نفری تهیه شده که زندگی شهید سلیمانی را در سه مقطع به تصویر کشیده شده است و به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز ۳۰ آذرماه‌ در شورای اداری استان اظهار کرد: سند اقامه نماز در استان کرمان آماده شده و وظایف دستگاه‌ها و تقسیم کار و اقدامات مشخص است.

وی بیان داشت: امسال و در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیش‌بینی می‌شود، مهمانان بیشتری نسبت به سال گذشته به کرمان بیایند و لازم است همه دستگاه ها آمادگی داشته باشند و هر آنچه در بضاعت‌شان هست را در اختیار بگذارند.

استاندار کرمان از تامین زیرساخت‌ها در شهر کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران حاج قاسم خبر داد و از تلاش‌های نیروهای امنیتی برای تامین امنیت مراسم سالگرد شهدات سردار سلیمانی قدردانی کرد که به‌صورت گمنام اما به بهترین نحو عمل می‌کنند.

فداکار ابراز داشت: سمفونی شهید سلیمانی توسط گروه هنری بیش از ۱۰۰ نفری تهیه شده که زندگی شهید سلیمانی را در سه مقطع به تصویر کشیده شده است و به زودی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به دیدار مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری در دوم دی‌ماه سال جاری افزود: بر اساس جمعیت استان کرمان از هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فقط یک نفر می‌تواند در این دیدار شرکت کند و ان‌شاءالله این دیدار به بهترین نحو انجام شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





سمفونی شهید حاج قاسم سلیمانی با هنرنمایی ۱۰۰ هنرمند اجرا می‌شود

منبع: فــارس
? سمفونی شهید حاج قاسم سلیمانی با هنرنمایی ۱۰۰ هنرمند اجرا می‌شود