سفر مسئول اموزش و راهیاران منطقه ای بنیاد هدایت به شهرستان قلعه گنج

در این سفر جلسه ای با حضور امامان محله در سالن کنفرانس نهاد پیشرفت و ابادانی برگزار شد که طلاب و‌روحانیون شهرستان، دغدغه ای خود را مطرح کردند. به گزارش “فت فتو” از قلعه گنج؛ حجت الاسلام کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، در تشریح برنامه های سفر مسئول اموزش و راهیاران منطقه ای بنیاد […]

در این سفر جلسه ای با حضور امامان محله در سالن کنفرانس نهاد پیشرفت و ابادانی برگزار شد که طلاب و‌روحانیون شهرستان، دغدغه ای خود را مطرح کردند.

به گزارش “فت فتو” از قلعه گنج؛
حجت الاسلام کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، در تشریح برنامه های سفر مسئول اموزش و راهیاران منطقه ای بنیاد هدایت به شهرستان قلعه گنج گفت: اولین برنامه این سفر دیدار با امام جمعه محترم شهرستان بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی عنوان کرد: ارائه مدل های حل مسئله، برگزاری کلاس  های آموزشی بخش دیگری از برنامه های این سفر بود.

وی اضافه کرد: در ادامه این  سفر ۴ روزه  مسئولان بنیاد هدایت و راهیاران منطقه ای بنیاد هدایت با همراهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و کارشناس فرهنگی نهاد پیشرفت و ابادانی به بیش از ۳۰ امام محله که در روستاهای شهرستان در حال انجام تبلیغ دین مبین اسلام هستند، بازدید و سرکشی کردند.

انتهای پیام/کلات گنج




سفر مسئول اموزش و راهیاران منطقه ای بنیاد هدایت به شهرستان قلعه گنج

منبع:آرمـان
? سفر مسئول اموزش و راهیاران منطقه ای بنیاد هدایت به شهرستان قلعه گنج