رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قلعه‌گنج گفت: رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن است، در این ماه باید قلب‌های خود را با خواندن قرآن صفا دهیم. به گزارش گروه فرهنگی پايگاه تحلیلی خبری«راه‌ آرمان»؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کرمی گفت: در ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن باید قلب‌ها و دل‌های خود را با خواندن […]



رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قلعه‌گنج گفت: رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن است، در این ماه باید قلب‌های خود را با خواندن قرآن صفا دهیم.

به گزارش گروه فرهنگی پايگاه تحلیلی خبری«راه‌ آرمان»؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کرمی گفت: در ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن باید قلب‌ها و دل‌های خود را با خواندن قرآن صفا دهیم.

وی افزود: در روایات آمده است که اگر قلب انسان زنگار می‌گیرد باید با خواندن و تلاوت قرآن کریم این زنگارهای را از قلب خود بیرون کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشا به حال کسانی که در ماه ضیافت الهی با قرآن انس داشته‌اند، چرا که پیامبر گرامی اسلام به یکی از چیزهایی که در لحظات پایانی عمرشان به امت خود سفارش کردند خواندن قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی عنوان کرد: ما اگر می‌خواهیم یک زندگی آرام، شاد و خدایی داشته باشیم باید خود را با قرآن انس بدهیم، چرا که قرآن و اهل‌بیت هستند که می‌توانند ما را از فتنه‌های آخرالزمان در امان دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه‌گنج در پایان اظهار داشت: بهتر است همان‌طور که در ماه ضیافت الهی بندگی خداوند را داشته‌ایم و با قرآن انس گرفته‌بودیم، این انس گرفتن را ادامه دهیم تا سبک زندگی قرآنی داشته باشیم.

انتهای خبر/


رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن است