سرپرست اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قاسم رحیمی‌نیا به‌عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان منصوب شد. به گزارش فت فتو از جیرفت، نقی شعبانیان در آیین معارفه قاسم رحیمی‌نیا سرپرست  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اظهار کرد: […]


طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قاسم رحیمی‌نیا به‌عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان منصوب شد.

به گزارش فت فتو از جیرفت، نقی شعبانیان در آیین معارفه قاسم رحیمی‌نیا سرپرست  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اظهار کرد: نمی‌توان به تنهایی از منابع طبیعی حفاظت کرد و باید تمام بخش‌ها به کمک منابع طبیعی آمده و این هنر یک مدیرکل توانمند است که بتواند بین دستگاه‌های اجرایی تعامل برقرار کند.

وی تصریح کرد: مردم در حال حاضر در خصوص مسائل مربوط به منابع طبیعی مطالبه‌گر و دغدغه‌مند هستند و باید بین مردم و منابع طبیعی ارتباط خوبی برقرار شود.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: امروزه در دنیا به جنگل به‌عنوان منبع تولید چوب نگاه نمی‌کنند و ارزش زیست محیطی جنگل‌ها و اکولوژیکی این منابع با ارزش دارای اهمیت بیشتری است.

شعبانیان با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی گفت: منابع طبیعی باید در راستای منافع ملی حفظ و استفاده شود. وی وجود معادن در استان کرمان را یک ظرفیت بسیار خوب دانست و افزود: در واگذاری معادن ضمن همکاری لازم با متقاضیان باید تعهدات به‌صورتی برای معدنکار مشخص شود که چند برابر میزان تخریب شده، احیاء صورت گیرد.

در این جلسه احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان این مطلب که منابع طبیعی بستر حیات و توسعه است، از تعامل و همکاری مجموعه منابع طبیعی در امر رفع تداخل اراضی ملی با اراضی کشاورزی تقدیر کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات حمزه احمدی مدیرکل سابق مناطع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تقدیر شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





سرپرست اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان منصوب شد

منبع: فــارس
? سرپرست اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان منصوب شد