سرعت وزش باد در مناطق شرق و جنوب شرق کرمان شدت می‌گیرد

کرمان – فت فتو – کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه از امروز (جمعه) سرعت وزش باد در مناطق شرق و جنوب شرق این استان شدت خواهد گرفت گفت: این پدیده تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت. مریم سلاجقه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: در مناطق […]

کرمان – فت فتو – کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه از امروز (جمعه) سرعت وزش باد در مناطق شرق و جنوب شرق این استان شدت خواهد گرفت گفت: این پدیده تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مریم سلاجقه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: در مناطق جنوبی و جنوب غرب استان کرمان نیز شاهد افزایش ابر خواهیم بود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه توفان حاره ای، این استان را زیاد تحت تاثیر قرار نمی دهد تصریح کرد: این پدیده ممکن است در روز حرکت به سمت ایران، در مناطق جنوبی بارش به همراه وزش باد نسبتا شدید ایجاد کند. 

سلاجقه ادامه داد: از روز شنبه بادهای ۱۲۰ روزه سیستان و بلوچستان دوباره تقویت می‌شود و اگر این اتفاق رخ دهد مسیر توفان تغییر می کند و کمتر ایران را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ ندهد استان سیستان و بلوچستان و همچنین جنوب و جنوب شرق استان کرمان درگیر باد و بارش خواهد شد بنابراین در روز شنبه تغییرات الگوهای وزش باد سیستان و بلوچستان مشخص می شود.




سرعت وزش باد در مناطق شرق و جنوب شرق کرمان شدت می‌گیرد

منبع:ایرنـا
? سرعت وزش باد در مناطق شرق و جنوب شرق کرمان شدت می‌گیرد