سرعت باد در کرمان شدت می‌گیرد/ نخلداران شرق استان مراقبت کنند

کرمان_فت فتو_ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان گفت: از روز جمعه (۲۲مرداد) سرعت وزش باد در سطح استان شدت خواهد گرفت و مناطق شرق و جنوب شرقی استان به ویژه فهرج، ریگان و زهکلوت همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است. مریم سلاجقه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو افزود: […]

کرمان_فت فتو_ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان گفت: از روز جمعه (۲۲مرداد) سرعت وزش باد در سطح استان شدت خواهد گرفت و مناطق شرق و جنوب شرقی استان به ویژه فهرج، ریگان و زهکلوت همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

مریم سلاجقه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو افزود: باتوجه به پیش بینی شدت گرفتن گرد وخاک و کاهش دید لذا نخلداران این منطقه تمهیدات لازم را در  کاهش خسارت های ناشی از تندباد همراه با گردوخاک اتخاذ کنند.

وی گفت: امروز در ارتفاعات جنوب غربی استان بارش های پراکنده و رگباری را پیش بینی کرده ایم و در سایر مناطق جوی نسبتا آرام همراه با وزش باد در برخی از ساعات را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه تا اوایل هفته آینده افزایش دما را پیش رو داریم افزود: امروز کرمان هم در گرم‌ترین ساعت به حداکثر ۳۶ درجه سانتی گراد رسید.



منبع:ایرنـا
? سرعت باد در کرمان شدت می‌گیرد/ نخلداران شرق استان مراقبت کنند