سردار فلاح‌زاده: حاج قاسم در تمام لحظات زندگی خود از شهدا یاد می‌کرد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم در تمام لحظات زندگی خود از شهدا یاد می‌کرد و نام آنها را به زبان می‌آورد و به ترویج اخلاق و عرفان تاکید داشت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در گردهمایی یاران […]

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم در تمام لحظات زندگی خود از شهدا یاد می‌کرد و نام آنها را به زبان می‌آورد و به ترویج اخلاق و عرفان تاکید داشت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، فداکار استاندار کرمان، سردار معروفی معاون بسیج مستضعفین، امیر شعبان‌پور معاون اجرایی وزیر دفاع، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و دیگر مسئولان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: حاج قاسم در تمام لحظات زندگی خود از شهدا یاد می‌کرد و نام آنها را به زبان می‌آورد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه آشنایی خود با حاج قاسم افزود: سال ۶۳ برای نخستین بار بعد از عملیات خیبر در خور حاج قاسم را دیدم و با او رفیق شدم و می‌توان گفت شهید سلیمانی مومن واقعی درگاه خدا بود و آشنایی با او توفیق بزرگی بود که نصیب من شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب پیامبر خدا (ص) و علی مرتضی (ع) است، گفت: چند اصل اساسی در رسالت پیامبر (ص) برجسته است که اولین آن ترویج اخلاق است.

وی با بیان اینکه تزکیه نفس بسیار اهمیت دارد که خداوند بر آن تاکید دارد، افزود: سه روز قبل از آنکه به سمت سوریه برویم شهید سلیمانی مسئول فرهنگی را خواست به او گفت “علما را بیاورید در جمع بچه‌ها سخنرانی کند و این‌ها اثرگذار هستند و نام بعضی علما را اسم برد” حاج قاسم به ترویج اخلاق و عرفان تاکید داشت و به دیدار علما می‌رفت.

در حال تکمیل/




سردار فلاح‌زاده: حاج قاسم در تمام لحظات زندگی خود از شهدا یاد می‌کرد

منبع: تسنــیم
? سردار فلاح‌زاده: حاج قاسم در تمام لحظات زندگی خود از شهدا یاد می‌کرد