سردار شهید هاشمی‌ نگاه حزبی و قومیتی نداشت

رییس‌کل دادگستری کرمان :شهید حمید رضا هاشمی نژاد با رویکرد آشتی دادن افراد فریب خورده با نظام و دین تلاش می کرد و به همین علت در بین مردم جایگاه ویژه ای داشت.   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهید سیدحمیدرضا هاشمی  گفت:  سردار شهید […]

رییس‌کل دادگستری کرمان :شهید حمید رضا هاشمی نژاد با رویکرد آشتی دادن افراد فریب خورده با نظام و دین تلاش می کرد و به همین علت در بین مردم جایگاه ویژه ای داشت.

  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهید سیدحمیدرضا هاشمی  گفت:  سردار شهید هاشمی  برای دور کردن تهدید ها از مردم، نظام و انقلاب اسلامی تلاش می کرد؛ و اخلاص در نیت و برخورد بسیار خوب حتی با معاندینی که این شهید بزرگوار دستگیر می کرد، از ویژگی های برجسته این شهید بزرگوار بود.

 وی  اذعان کرد: سردار هاشمی نژاد  گمنام کار می کرد و برخی هم او را نمی شناختند اما برخوردهای خوبی که داشت افراد را تحت تاثیر قرار می داد و همه مجذوب او می شدند.

مقام ارشد قضایی استان کرمان  افزود: سردار شهید هاشمی با عاقبت بخیری از ماموریت های خود در سیستان و بلوچستان خارج شد و وی شهیدگونه زندگی می کرد و در نهایت خداوند اجر تلاش های صادقانه وی را داد و به سعادت رسید.

حجت الاسلام حمیدی گفت: سردار شهید هاشمی مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دنبال شهادت می گشت و امروز به این فیض عظیم نائل شد.

 رییس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده شهید سید حمیدرضا هاشمی دیدار کرد و شهادت این فرزند برومند ایران اسلامی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

شهید سید حمید رضا هاشمی نژاد معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود که جمعه گذشته در حادثه تروریستی زاهدان به دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد.




سردار شهید هاشمی‌ نگاه حزبی و قومیتی نداشت

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سردار شهید هاشمی‌ نگاه حزبی و قومیتی نداشت