سربازان عرصه امنیت یکی از بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند

کرمان – فت فتو – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سربازان جان برکف عرصه امنیت و آرامش یکی از بزرگترین سرمایه‌های این نظام الهی هستند. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، یدالله موحد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا […]

کرمان – فت فتو – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سربازان جان برکف عرصه امنیت و آرامش یکی از بزرگترین سرمایه‌های این نظام الهی هستند.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، یدالله موحد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان کرمان قدردانی کرد.

وی در این پیام آورده است، بسم الله الرحمن الرحیم، فرزندان سبزپوش و راست قامت این سرزمین در ردای سربازان جان برکف عرصه امنیت و آرامش، یکی از بزرگترین سرمایه های این نظام الهی هستند که با نگاه مکتبی و دینی و با اراده ای پولادین مصداق أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم شده اند تا هیچ اندیشه ناصوابی نتواند راه به کیان اعتقادی و امنیت موجود جامعه باز کند و از این رو نام پلیس در جای جای صحیفه انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای این نظام مقدس، درخشان و پرتلالو است.

این پیام می افزاید، نیروی انتظامی حقیقتا نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است که با حرکت های هدفمند و هوشمندانه توانسته امنیت و احساس امنیت را به خوبی در جامعه برقرار کند و از این رو است که مردم نیز همواره همراه و همقدم نیروهای انتظامی بوده اند و به یقین پشتوانه مردمی نیروی انتظامی جایگاهی عظیم به این نیروی مقتدر و کوشا بخشیده است.

موحد در این پیام می افزاید، نیروی انتظامی نیز در اوج اقتدار و عزت خود، اخلاق مداری و مردم محوری را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا موازنه امنیت و آرامشِ مردم محور به بهترین شکل ممکن محقق شده و نیرویی مقتدر، هوشمند، به روز و مردمی در تراز انقلاب اسلامی ایران شکل گیرد.

وی آورده است، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان کرمان قدردانی می نمایم.

رئیس کل دادگستری کرمان می افزاید، امید آن دارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.




سربازان عرصه امنیت یکی از بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند

منبع:ایرنـا
? سربازان عرصه امنیت یکی از بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند