سربازان در طول خدمت مهارت فرا می‌گیرند

مسئول مهارت آموزی سپاه کرمان گفت: پس از تدبیر فرمانده معظم کل قوا، سربازان در تمام رده‌های نیرو‌های مسلح، در طول خدمت یک مهارت فرا می‌گیرند. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، محمد متوسلیان مسئول مهارت آموزی سپاه استان کرمان در حاشیه مراسم روز سرباز گفت: از سال ۹۶ و پس از تدبیر فرمانده معظم کل […]

مسئول مهارت آموزی سپاه کرمان گفت: پس از تدبیر فرمانده معظم کل قوا، سربازان در تمام رده‌های نیرو‌های مسلح، در طول خدمت یک مهارت فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، محمد متوسلیان مسئول مهارت آموزی سپاه استان کرمان در حاشیه مراسم روز سرباز گفت: از سال ۹۶ و پس از تدبیر فرمانده معظم کل قوا، سربازان در تمام رده‌های نیرو‌های مسلح، یک مهارت در طول خدمت فرا می‌گیرند.

او افزود: سربازان در زمان ورود به خدمت مقدس برای مهارت آموزی ثبت نام می‌کنند، پس از مشاوره و مصاحبه از سوی متخصصین، براساس علاقه و استعداد، به کلاس‌ها معرفی می‌شوند.

متوسلیان تصریح کرد: سربازان پس از خدمت، گواهینامه دریافت می‌کنند و برای دریافت وام اشتغالزایی به بانک معرفی می‌شوند.

او با بیان اینکه کیفیت بالای آموزش‌ها موجب استقبال سربازان از این طرح شده است، اعلام کرد: سربازان در طول خدمت یک مهارت صنعتی، کشاورزی و… به دست می‌آورد.

متوسلیان یکی از دستاورد‌های طرح را شناسایی و حمایت از استعداد دانست و بیان کرد: به طور مثال یکی از سربازان در حال تولید سیمان سبز از مواد دورریختنی است و یا سرباز دیگری در حال تولید کیت‌های الکترونیکی که در صنایع کاربرد دارد، است.

مسئول مهارت آموزی سپاه کرمان با اشاره به امضای تفاهم نامه با ۶ سازمان گفت: تمام رده‌های سپاه، نیروی انتظامی و ارتش به همراه سازمان‌های متولی در کارگروه اشتغالزایی به ریاست معاون اقتصادی استانداری هماهنگی‌های طرح را انجام می‌دهند.

او افزود: در آخرین اقدام این کارگروه به سربازان دارای مهارت وام ۱۰۰ میلیونی برای ایجاد کسب و کار اعطا شد.

متوسلیان تصریح کرد: سپاه کرمان نیز سهمیه خود را ثبت نام و به اتاق بازرگانی معرفی کرد که پس از تکمیل اطلاعات به بانک معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ب




سربازان در طول خدمت مهارت فرا می‌گیرند

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? سربازان در طول خدمت مهارت فرا می‌گیرند