سخنان تامل‌برانگیز فرمانده سپاه ثارالله با فرزندان شهدا/ از لزوم پایبندی به مثلث ارزش‌ها تا جهاد تبیین برای اطرافیان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با فرزندان شهدای غدیر آنها را به پایبندی به مثل ارزش‌های شهدا شامل مردم، نظام و ولی‌فقیه توصیه و سفارش کرد‌. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در آستانه سالگرد شهادت ۲۷۶ شهید غدیر استان در جمع فرزندان این شهدای گرانقدر اظهار کرد: شهدای […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با فرزندان شهدای غدیر آنها را به پایبندی به مثل ارزش‌های شهدا شامل مردم، نظام و ولی‌فقیه توصیه و سفارش کرد‌.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در آستانه سالگرد شهادت ۲۷۶ شهید غدیر استان در جمع فرزندان این شهدای گرانقدر اظهار کرد: شهدای غدیر از استقلال، عزت، اقتدار و امنیت جامعه پاسداری کردند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید «صبر خانواده شهدا دارای ارزش است، شما خانواده و فرزندان شهدا بر گردن انقلاب حق دارید» و «فرزندان شهدا به نام پدران‌شان برای دفاع از ناموس و امنیت جامعه افتخار کنند».

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: رهبری می‌فرماید «شما فرزندان شهدا یک امتیاز دارید و آن این است که پیوند خونین بین شما و قرآن و اسلام به‌وجود آمده است» و این یک تذکر برای ماست.

نظری با اشاره به سخن دیگری از رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «شما فرزندان شهید پشت سر شهدا هستید»، عنوان کرد: این سخن بسیار ارزشمند است و این مهم باید ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: سه، چهار ماه قبل دشمن عملیات روانی و اطلاعاتی بی‌نهایتی را بر روی ذهن مردم و به‌ویژه جوانان ما انجام داد تا خصوصیت‌های نظام را زیر سؤوال ببرد و ازجمله دنبال این بود که فرزندان شهدا و خانواده شهدا را از این طریق نسبت به عملکرد پدران‌شان بدبین کند.

نظری بیان داشت: دشمن می‌داند شما فرزندان شهدا سرمایه‌های این نظام هستید و وجود و حضورتان با توجه به اینکه بعضی از شما پدران‌تان را درک کرده‌اید و همچنین خون آنها در رگ شما جریان دارد برای این نظام ارزشمند است.

وی افزود: دشمن از خانواده شهدا و ایثارگران می‌ترسد و دنبال انحراف این عزیزان بود که هم خانواده شهدا هم‌ مردم ما جواب خوبی هم در اغتشاشات و هم در راهپیمایی بزرگ‌۲۲ بهمن  به دشمنان دادند.

این فرمانده ارشد نظامی اظهار کرد: دشمنان همواره می‌گفتند رفراندوم و مردم ما در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم را برگزار کردند و جواب دشمن را به خوبی دادند و حضور مردم از ۲۰ تا ۸۰ درصد و در کردستان نیز ۱۰۰درصد بیشتر از راهپیمایی‌های سال‌های قبل بود.

نظری عنوان کرد: هرچه دشمن توهماتش را به سمت افول نظام جمهوری اسلامی پیش می‌برد اما با پشتیبانی مردم عزیز ما و خانواده شهدا و ایثارگران این توهمات از بین رفت. وی در ادامه سخنان خود بر افزایش بیش از ۵۰ درصدی مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد و ابراز داشت: این حضور حماسی مردم به معنای بیعت و هم‌راه شدن با نظام است و این عزم مسلمی‌ست که مردم ما برای دفاع از نظام داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهدای ما خاکریز اول برای دفاع از نظام و کشور و مولفه هایی چون استقلال و آزادی و خانواده شهدا هم‌ خاکریز دوم هستند و این مهم رسالت شما را سنگین‌تر می‌کند.

نظری ابراز داشت: مردم، نظام و ولی فقیه سه ضلع مثلث ارزش های شهداست و فرزندان شهدا نباید از این ضلع خارج شوند زیرا خروج از آن به معنای عبور از خط قرمز پدران‌شان است.

وی خطاب به فرزندان شهدا گفت: شما باید در بصیرت، دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی  بیش از همه رعایت کنید زیرا نماد و الگو برای مردم‌ هستید و مردم‌ به شما نگاه می‌کنند و اگر کوچکترین انحرافی در مسیر پدران‌تان داشته باشید بیشترین اثر منفی را بر جامعه می‌گذارد.

نظری از ایجاد شبهه و تردید برای جوانان ما توسط دشمن و بزرگنمایی مسائل سخن به‌میان آورد و تصریح کرد: جوانان ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ساله ما که کف خیابان بودند و شعارنویسی می‌کردند وقتی توجیه می‌شدند، می‌گفتند این مسائلی که شما می‌گویید را ما نمی‌دانستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین فرزندان شهدا را به جهاد تبیین برای اطرافیان‌شان توصیه و سفارش کرد و افزود: بی‌شک تاثیرگذاری فرزندان شهدا بر دل و ذهن مردم بیش از بسیاری از افراد دیگر است و حضرت آقا این را انتظار دارند.

نظری با اشاره به سخن رهبری برای فرزندان شهدا مبنی بر اینکه از خود و جهت‌گیری‌تان مراقبت کنید و با تقوا ارزش خود را حفظ کنید و از پدران تان الگو بگیرید و دشمن را باید از خانواده شهدا مایوس کنید، تصریح کرد: دشمن برای اینکه اندلس‌سازی و سوریه‌سازی کند و از احساسات جوانان ما سوءاستفاده کند اول باید ریشه ارزش‌های ما را بزند و این در شرایطی‌ست که مساجد، حوزه‌های علمیه، خانواده‌های شهدا و ایثارگزان ارزش‌های ما هستند.

وی بیان داشت: دشمن امیدوار است در ایام نوروز و تابستان بحث کشف حجاب و برهنگی را در کشور ما پررنگ کند چون آنها فهمیده‌اند آزادی‌های ولنگارانه منجر به از بین رفتن خانواده‌ها می‌شود.

نظری ادامه داد: دانشمندان غربی می‌گویند برای جلوگیری از انحراف‌ها باید قانون برای سطح پوشش باشد و این قانون در برخی از کشورها مانند آلمان و سوئیس اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ما و پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه به ویژه بین دانش‌آموزان ماست و بچه‌های ما را نسبت به آینده ناامید کرده‌اند و جهاد تبیین در این زمینه راهگشاست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این موضوع که ضعف و مشکلات در هرجایی ممکن است وجود داشته باشد، متذکر شد: دشمن با جنگ روایت‌ها به‌شدت در حال کار است تا ضعف‌های دولت خدمتگزار را جلوه دهد و نقاط قوت را به‌هیچ عنوان بیان نمی‌کند و جالب است که بعضی از رسانه‌های ما هم برای بیان دستاوردهای دولت به‌خوبی عمل نمی‌کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب
 





سخنان تامل‌برانگیز فرمانده سپاه ثارالله با فرزندان شهدا/ از لزوم پایبندی به مثلث ارزش‌ها تا جهاد تبیین برای اطرافیان

منبع: فــارس
? سخنان تامل‌برانگیز فرمانده سپاه ثارالله با فرزندان شهدا/ از لزوم پایبندی به مثلث ارزش‌ها تا جهاد تبیین برای اطرافیان