سایت تلفن همراه در ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آیین کلنگ زنی احداث ۱۶ سایت جدید تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G/3G/4G برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از محل اعتبارات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات خبر داد. حسین ساجدی صبح امروز ۲۱ مردادماه در مراسم کلنگ زنی احداث سایت روستاهای شهرستان‌های جیرفت و […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آیین کلنگ زنی احداث ۱۶ سایت جدید تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G/3G/4G برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از محل اعتبارات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات خبر داد.

حسین ساجدی صبح امروز ۲۱ مردادماه در مراسم کلنگ زنی احداث سایت روستاهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: با حمایت‌های قابل توجه وزارت ارتباطات در محرومیت زدایی و کاهش شکاف دیجیتالی در سطح روستاهای استان در سایه همدلی و با تداوم این حمایات شاهد توسعه هرچه بیشتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان باشیم.

او در ادامه اظهار کرد: با احداث ۱۶ سایت جدید تلفن همراه از اپراتور ایرانسل برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با اعتبار ۱۰۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است .

ساجدی در ادامه از احداث سایت روستاهای باب دراز و نمچ بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت با هدف افزایش سرعت اینترنت و دسترسی مردم این روستاها به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

مدیرکل ارتباطات استان در پایان، احداث این سایت‌ها را در راستای توسعه عدالت ارتباطی در مناطق محروم دانست و افزود: افزایش و شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی و  تقویت و توسعه زیرساخت‌های روستایی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام




سایت تلفن همراه در ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

منبع: ایـسنا
? سایت تلفن همراه در ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد