سانحه خودرو حامل اتباع غیرمجاز در جنوب کرمان چهار کشته و هفت زخمی برجاگذاشت

جیرفت- فت فتو- معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری قلعه گنج در جنوب کرمان اعلام کرد که در حادثه واژگونی خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغان در این شهرستان چهار تن کشته و هفت نفر زخمی شدند. مصیب سالاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو توضیح داد: این حادثه صبح امروز در بخش […]

جیرفت- فت فتو- معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری قلعه گنج در جنوب کرمان اعلام کرد که در حادثه واژگونی خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغان در این شهرستان چهار تن کشته و هفت نفر زخمی شدند.

مصیب سالاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو توضیح داد: این حادثه صبح امروز در بخش چاه دادخدا محدوده سرتک برای یک خودرو پژو ۴۰۵ رخ داد که در نتیجه آن یک ایرانی(راننده خودرو) به همراه سه افغان دیگر کشته و هفت تبعه دیگر افغان نیز زخمی شدند.

وی اظهارداشت: به محض کسب اطلاع از حادثه تیم اورژانس و امداد و نجات به محل حادثه مراجعه کردند و مجروحان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتقال اتباع غیرمجاز افغان و نیز قاچاق سوخت بویژه در مناطقی که از جاده های دوبانده و استاندارد برخوردار نیستند سبب شده که هراز گاهی شاهد چنین حوادث مرگباری در استان کرمان باشیم.

شهرستان قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.




سانحه خودرو حامل اتباع غیرمجاز در جنوب کرمان چهار کشته و هفت زخمی برجاگذاشت

منبع: ایرنـا
? سانحه خودرو حامل اتباع غیرمجاز در جنوب کرمان چهار کشته و هفت زخمی برجاگذاشت