ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری جنوب کرمان از جیرفت کلید خورد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست با مدیران گروه‌های نمایشی جیرفت با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که انجمن جیرفت تشکیل شود، اظهار داشت: برای اینکه کار با سرعت […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست با مدیران گروه‌های نمایشی جیرفت با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که انجمن جیرفت تشکیل شود، اظهار داشت: برای اینکه کار با سرعت انجام شود تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی هدف از تشکیل این جلسه را ساماندهی حوزه تئاتر و تشکیل شورای نظارت، رصد آموزشگاه‌ها و تشکیل انجمن‌ها دانست و گفت: اولین استارت کاری از ساماندهی و تشکیل انجمن‌ها در جیرفت زده می‌شود.

مسلمی‌مهنی با بیان اینکه عدالت فرهنگی باید برقرار شود، افزود: عدالت به این معنا است که هر کس را براساس عیار آن بسنجیم چرا که ظرفیت‌های هنری هر فرد نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه نسبت به مشکلات آموزشگاه‌های هنری دغدغه‌مند هستم، گفت: انجمن‌ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری کنند تا ظرفیت‌های شهر در کنار آن‌ها قرار بگیرد.

گفتنی است، در پایان این نشست محسن پلاشی با رای اکثریت به عنوان رئیس انجمن نمایش شهرستان جیرفت انتخاب شد.

انتهای پیام




ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری جنوب کرمان از جیرفت کلید خورد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری جنوب کرمان از جیرفت کلید خورد