سازمان سیا و آمریکایی‌ها عهده دار ایجاد ناامنی و به انزوا کشیدن کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: سازمان سیا مامور ایجاد آشوب و اغتشاش و ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت در کشور است. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان در نشست جمعیت انقلابی یاران مسجد با اشاره به اغتشاشات و با بیان اینکه سه […]

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: سازمان سیا مامور ایجاد آشوب و اغتشاش و ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت در کشور است.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان در نشست جمعیت انقلابی یاران مسجد با اشاره به اغتشاشات و با بیان اینکه سه میز عهده دار ایجاد نا امنی و به انزوا کشیدن کشور بوده اند، گفت: میز اول مسئول وزارت خزانه داری امریکا ماموریت تحریم های سخت علیه ایران، میز دوم وزارت خارجه امریکا مامور برنامه هایی برای منزوی کردن ایران در دنیا و میز سوم سازمان سیا ماموریت آشوب و اغتشاش و ناامنی و برهم زدن امنیت کشورمان را به عهده گرفته اند.

وی افزود: آمریکا در موضوعات حساس خود برخی کشورها را دشمن خود می داند که در بحث اعتقادی ایران را نه تنها دشمن بلکه رقیب خود می داند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته این جسارت را به کشورهای چین و روسیه برای مقابله با زیاده خواهی های امریکا بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی همچنین با قدردانی از این جمعیت انقلابی؛ کار این جمعیت را با انگیزه و با چهره های فرهیخته مثبت و سازنده عنوان کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام موسوی رئیس شورای جمعیت انقلابی یاران مسجد گزارشی از نحوه فعالیت ارائه کرد و گفت: این جمعیت از بهمن پارسال در راستای بیانیه گام دوم انقلاب با رویکردهای مسجد محور مردمی جوانگرا انقلابی و دانش بنیان شکل گرفته است.

وی افزود: این جمعیت با ترکیبی از قشرهای مختلف مردم و همچنین دانشگاهی و حوزوی با محوریت مسجد در حوزه های مختلف فعالیت و طرح ها و ایده های خود را اجرا می کند.

وی گفت: برنامه ریزی برای جهاد تبیین، کارهای جهادی مردمی و کارآفرینی و معیشت در دستور کار است.

همچنین تعدادی از اعضای این جمعیت شامل منتخبین کمیته ها و شورای موسس ایده های خود را بیان کردند.

شورای جمعیت انقلابی یاران مسجد در زمینه امورقرانی ،علمی،رسانه ای،جهادی وسایرامورفرهنگی ،واجتماعی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/م




سازمان سیا و آمریکایی‌ها عهده دار ایجاد ناامنی و به انزوا کشیدن کشور هستند

منبع:آرمـان
? سازمان سیا و آمریکایی‌ها عهده دار ایجاد ناامنی و به انزوا کشیدن کشور هستند