سازش در پرونده‌های قضایی شهربابک ۱۲ درصد رشد داشت

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری شهربابک گفت: آمار صلح‌ و سازش در پرونده های قضایی شهرستان طی یکسال گذشته ۱۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش داشته است. به گزارش خبرنگار فت فتو، احسان بهجتی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طی یکسال […]

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری شهربابک گفت: آمار صلح‌ و سازش در پرونده های قضایی شهرستان طی یکسال گذشته ۱۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار فت فتو، احسان بهجتی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طی یکسال اخیر ۲۱ هزار پرونده در دادگستری مورد بررسی قرار گرفته افزود: حدود ۹ هزار پرونده توسط همکارانمان در دادسرا‍ رسیدگی شده، شش هزار پرونده اعم از حقوقی، خانواده و انقلاب در دادگاه رسیدگی شده و مابقی هم در شورای حل اختلاف مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با حمایت مسئولان قوه قضاییه نهاد مقدس مصلحین قرآنی تاسیس و موفق شدیم نزدیک ۱۲ درصد نسبت به سال قبل آمار صلح‌ و سازش را افزایش دهیم که این امر با همکاری واحد صلح و سازش شورای حل اختلاف و مصلحین قرآنی انجام شده است.

بهجتی در ادامه به بازدید از زندان و سرکشی به خانواده های زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: ما به خانواده های زندانیان مراجعه و مشکلات مالی شان را برطرف می کنیم تا فقط رنج دوری و سلب آزادی سرپرست خانواده را تحمل کنند.

وی یادآور شد: ما دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان را هم داشته ایم و سعی کردیم همه مشکلات حقوقی و قضاییشان را تا حد امکان رسانه‌ها کمک کنیم.

بهجتی تاکید کرد: رسانه ها ما را یاری کنند که احساس عدالت و پناهگاه بودن دستگاه قضایی به مردم اثبات شود.

به گزارش فت فتو دادستان شهربابک نیز در ادامه گفت: کشورمان اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و اصحاب رسانه در این برهه از زمان نقش مهمی را ایفا می کنند.

علیرضا مظفری با بیان اینکه در زمان فعلی به مساله اقتصاد و تولید داخلی تاکید زیادی می شود، افزود: در برهه کنونی حتی نقش رسانه ها بیشتر از تولید کنندگان است به نحوی که اصحاب رسانه در خط مقدم شرایط فعلی کشور قرار دارند.

وی تصریح کرد: برخی از مردم بدون آگاهی و داشتن سواد رسانه ای و بی آنکه متوجه باشند خود و خانواده شان را به ورطه نابودی می کشند تا حدی که برخی از پرونده های قضایی به علت حضور ناآگاهانه در فضای مجازی تشکیل می شود.

شهرستان شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع است.




سازش در پرونده‌های قضایی شهربابک ۱۲ درصد رشد داشت

منبع: ایرنـا
? سازش در پرونده‌های قضایی شهربابک ۱۲ درصد رشد داشت