سارق خودرو در دام پلیس شهربابک افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۱۷فقره سرقت قطعات و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک، سرهنگ حسن عبدلی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت قطعات و تجهیزات وسایل نقلیه در […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۱۷فقره سرقت قطعات و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک، سرهنگ حسن عبدلی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت قطعات و تجهیزات وسایل نقلیه در چند نقطه از شهرستان، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با پیجویی‌های پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت فرد سارق را شناسایی کردند.

 
وی در ادامه افزود: ماموران در ادامه با زیر نظر گرفتن متهم مورد نظر، این فرد را طی هماهنگی قضایی در یکی از شهرهای اطراف دستگیر و در بازرسی از خودروی وی برخی اموال سرقتی را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهربابک با اشاره به اعتراف این سارق به انجام ۱۷فقره سرقت تجهیزات و قطعات داخل خودرو از شهروندان خواست: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و با مراقبت بهتر از اموال شخصی خود از زمینه های وقوع سرقت بکاهند.

انتهای پیام/ شهربابک 




سارق خودرو در دام پلیس شهربابک افتاد

منبع:آرمـان
? سارق خودرو در دام پلیس شهربابک افتاد