سارقان میلیاردی طلا در کمند پلیس کرمان

۶عضو باند سرقت۱۰۰ میلیاردی طلا به ۱۲ فقره سرقت در کرمان اعتراف کردند.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از منازل  شهر کرمان، پلیس بااقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش نامحسوس تحرکات چند متهم، یکی از عاملان سرقت را شناسایی و وی را […]

۶عضو باند سرقت۱۰۰ میلیاردی طلا به ۱۲ فقره سرقت در کرمان اعتراف کردند.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از منازل  شهر کرمان، پلیس بااقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش نامحسوس تحرکات چند متهم، یکی از عاملان سرقت را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

سرهنگ حسن پور افزود: با کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا و انواع زیورآلات قیمتی و مقادیر قابل توجهی سکه از منزل این متهم، این فرد  شش عضو باند فرا استانی را به پلیس معرفی کرد.

بگفته وی سایر اعضای این باند برای ادامه فعالیت های مجرمانه شان به استان هرمزگان منتقل شده بودند، اما ماموران با انجام تحقیقات پلیسی یکی از این افراد که برای انجام کاری به کرمان آمده بود را دستگیر و در ادامه دیگر اعضای این باند  را در استان هرمزگان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اعلام کرد: متهمان به  ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منازل به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال بر اساس برآورد کارشناسان،اعتراف کردند و، اموال مسروقه تحویل مال باختگان شد




سارقان میلیاردی طلا در کمند پلیس کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سارقان میلیاردی طلا در کمند پلیس کرمان