زیرساخت های فرهنگی جنوب کرمان تکمیل می‌شوند

فت فتو/کرمان استاندار از تکمیل زیرساخت های فرهنگی جنوب کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از پروژه‌ها سال‌ها رها شده بودند که هم اکنون عملیات اجرایی آنها با سرعت در دستور کار است. دکتر محمدمهدی فداکار هشتم دی ماه در جلسه شورای اداری جنوب کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

فت فتو/کرمان استاندار از تکمیل زیرساخت های فرهنگی جنوب کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از پروژه‌ها سال‌ها رها شده بودند که هم اکنون عملیات اجرایی آنها با سرعت در دستور کار است.

دکتر محمدمهدی فداکار هشتم دی ماه در جلسه شورای اداری جنوب کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرفیت فرهنگی جنوب استان را بی نظیر عنوان کرد و گفت: جای سوال است که چرا سرعت توسعه فرهنگی جنوب کرمان مدتی متوقف شده و اینکه یک پروژه سال ها هیچگونه پیشرفتی نداشته اما هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است. 

وی همچنین از تکمیل ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب خبر داد که باید تعیین تکلیف شود و اظهار کرد: پروژه‌هایی که در اجرای برنامه های فرهنگی موثر هستند باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف بشوند. 

فداکار  فعالیت های فرهنگی را در جنوب کرمان کم  هزینه و موثر عنوان کرد و افزود: برنامه های فرهنگی  پاسخگوی نیازهای جامعه هستند لذا می طلبد به  اعتبارات فرهنگی توجه شود. 

وی تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری قلعه گنج را نوید داد و گفت: تکمیل این زیرساخت در دستور کار است و سال ها بلاتکلیف بوده که باید کار سرعت پیدا کند. 

استاندار کرمان به مجموعه یادمان ولایت به عنوان محور فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت های فرهنگی تکمیل و احداث شوند زمینه های خوبی برای ادامه کار وجود دارد.

انتهای پیام




زیرساخت های فرهنگی جنوب کرمان تکمیل می‌شوند

منبع: ایـسنا
? زیرساخت های فرهنگی جنوب کرمان تکمیل می‌شوند