زیرساخت‌های کرمان برای اسکان زائران شهید سلیمانی ضعیف است

رئیس ستاد مکتب شهید سلیمانی در کرمان گفت: زیرساخت‌های کرمان برای اسکان خیلی ضعیف است و بعد از سه سال پذیرفته نیست زائران را در مساجد و تکایا اسکان دهیم. – اخبار استانها – سرهنگ محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه این روزها استان کرمان میزبان جمع کثیری […]

رئیس ستاد مکتب شهید سلیمانی در کرمان گفت: زیرساخت‌های کرمان برای اسکان خیلی ضعیف است و بعد از سه سال پذیرفته نیست زائران را در مساجد و تکایا اسکان دهیم.

– اخبار استانها –

سرهنگ محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه این روزها استان کرمان میزبان جمع کثیری از زائران شهید سلیمانی از سراسر کشور و حتی دیگر کشورها است، اظهار داشت: از هشتم دی‌ماه برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آغاز شده و این برنامه‌ها به طور ویژه در گلزار شهدای کرمان، بیت الزهرای شهید سلیمانی و مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این ایام در بخش‌های مختلفی چون خدمت به زائران، کمیته شهرستان، برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و برنامه‌های مراسمات در حال اجرا است، ادامه داد: در این ایام در گلزار شهدای کرمان و بیت الزهرای شهید سلیمانی هر صبح، عصر و شب برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه خدمت به زائران شهید سلیمانی در این ایام ۲۸۰ موکب از سراسر کشور خدمات به زائران را انجام دادند، گفت: در ستاد ‌اسکان هم خدمات بسیار خوبی به زائران داده شد و یکی از کمیته‌های خیلی فعال بود.

وی با بیان اینکه در این کمیته که عمده کار آن مردمی است و ستاد مردمی و مجموعه دولت به خوبی پای کار آمدند، افزود: در مرحله اول فضا را برای اسکان روزانه ۲۰ هزار نفر زائر آماده کرده موفق بودیم و زائران در امکانی که از قبل پیش‌بینی شده بود در دانشگاه‌ها، مساجد، تکایا و گاهی در خانه‌های مردم اسکان داده شدند.

زمانی با اشاره به اینکه در کرمان شاهد بودیم که یکی از همشهریان خانه خود را کامل در اختیار زائران قرار داده و حتی روی حیاط خانه را هم خیمه بزرگی زده و ۲۰۰ نفر زائر را در خانه خود اسکان داده بود، بیان کرد: این حضور و ارادت مردم به شهید سلیمانی جای شکر دارد و امیدواریم در سال‌های آینده هم بتوانیم این خدمات را به زائران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این ایام موکب‌هایی از سراسر کشور به کرمان آمده بودند، گفت: در مرحله اول اسکان زائران مدنظر بود که خوشبختانه با همت موکب‌داران توانستیم هر سه وعده غدای زائران را تامین کنیم که جای قدردانی از موکب‌دارن دارد.

رئیس ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان با ابراز اینکه واقعیت این است که زیرساخت‌های کرمان برای اسکان زائران خیلی ضعیف است و بعد از سه سال پذیرفته نیست هنوز درجا بزنیم و زائران را در مساجد و تکایا اسکان بدهیم، افزود: باید به سمت ساخت زائرسرا در کرمان برویم و از مسئولان درخواست داریم که در حوزه زیرساختی همکاری بیشتری شود.

وی با بیان اینکه در این ایام در کرمان شاهد حضور تعداد زیادی از زائران در کرمان بودیم، افزود: ویژه برنامه اجتماع و پیاده‌روی راهیان مقاومت در کرمان یک رستاخیز و اجتماع عظیم مردمی بود که بیش از ۲۰۰ هزار نفر از آحاد مردم در روز ۱۳ دی‌ماه در این راهپیمایی شرکت کردند که نشان دهنده ارادت مردم به شهید سلیمانی و انقلاب بود.

زمانی با اشاره به اینکه در دو روز پایانی دهه مقاومت قرار داریم و امروز برنامه‌های محوری دهه مقاومت در تمام شهرستان‌ها به پایان می‌رسد، گفت: اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم فردا صبح در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از موکب‌ها مردمی از روز پنجشنبه و جمعه در حال جمع‌آوری هستند و تعداد زیادی از موکب‌ها جمع‌آوری شده، افزود: از امروز محدودیت‌هایی که در محدوده گلزار شهدا بوده، کمتر و رفته رفته برداشته می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




زیرساخت‌های کرمان برای اسکان زائران شهید سلیمانی ضعیف است

منبع: تسنــیم
? زیرساخت‌های کرمان برای اسکان زائران شهید سلیمانی ضعیف است