زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته در کرمان مصوب شد

استاندار کرمان گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور و کارگروه مربوط به زنجیره‌های ارزش، دو زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته مصوب شده است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۰ تیر ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد: سال گذشته استان کرمان بالاتر از […]


استاندار کرمان گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور و کارگروه مربوط به زنجیره‌های ارزش، دو زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته مصوب شده است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۰ تیر ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد: سال گذشته استان کرمان بالاتر از تعهدش در حوزه اشتغال عمل کرد.

وی گفت: اولین نکته در بحث اشتغال، حفظ اشتغال و فعال بودن واحدهای موجود است. واحدهای تولید به دلایل مختلفی اعم از برخورد دستگاهی، کمبود منابع، مشکلات مالیات و تامین اجتماعی و غیره با چالش مواجه می شوند که بعضا موجب تعطیلی آنها می‌شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: همه باید مراقبت و کمک کنیم که کارگاه و یا واحد تولیدی تعطیل نشود و اشتغال فعلی از بین نرود.

فداکار ابراز داشت: حفظ وضع موجود راحت تر از ایجاد شغل جدید است و همه همت ما باید بر برقرار بودن واحدهای فعلی باشد.

وی در خصوص زنجیره‌های ارزش پیشنهادی استان گفت: در استان زنجیره‌های ارزش زیادی می‌توان انتخاب کرد. با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور و کارگروه مربوط به زنجیره‌های ارزش، دو زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته مصوب شده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۷/ب





زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته در کرمان مصوب شد

منبع: فــارس
? زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته در کرمان مصوب شد