رییس مرکز راهبردی سپاه: شهید سلیمانی نشان داد انقلاب برای رشد مردم است

کرمان– فت فتو– رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهیدحاج قاسم سلیمانی مظهر پیام انقلاب اسلامی شد گفت: شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی برای رشد مردم است. به گزارش فت فتو، دریادار پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان روز چهارشنبه در همایش‌ بزرگ عشایر استان کرمان در زادگاه سردار دل‌ها […]

کرمانفت فتو– رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهیدحاج قاسم سلیمانی مظهر پیام انقلاب اسلامی شد گفت: شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی برای رشد مردم است.

به گزارش فت فتو، دریادار پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان روز چهارشنبه در همایش‌ بزرگ عشایر استان کرمان در زادگاه سردار دل‌ها در شهرستان رابُر با اشاره به شهید سلیمانی ستاره آسمان  رابر، ایران و جهان بود افزود: شهید سلیمانی در قلب تک تک مردم ایران، منطقه و جهان جا دارد و همه صفات نیکو در چهره شهید سلیمانی دیده می شود.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی است تصریح کرد: اگر این مکتب را از نقطه شهادت ایشان شروع کنیم و ببینیم، شیهد سلیمانی حجت خدا بر حقانیت اسلام برای همه مردم شد.  

دریادار احمدیان گفت: وقتی شهید سلیمانی درسخنانی وعده صادق داد که کمتر از سه ماه غائله داعش را جمع خواهد کرد من بر خود لرزیدم؛ هر فردی که با محاسبات عادی، مادی و نظامی فکر کند می داند جرأت نمی کند چنین حرفی را به ضعیف ترین دشمنان بزند چه برسد به داعش که دشمن قدر و سرسختی بود اما ایشان پشت یک تربیون آن هم نه یک جلسه نظامی وعده داد.

وی افزود: هرکسی بود چنین وعده ای نمی داد و خداوند کمتر از آن مدت وعده را عملی کرد.

دریادار احمدیان با اشاره به اینکه همه وعده های او در مورد خودش همین گونه صدق کرد و آرزوهای شهید سلیمانی همان گونه که خواست محقق شد گفت: شهید سلیمانی در مورد شهادتش می گفت من دوست دارم شهید شوم اما نه پشت یک دیواری که یک مظلوم بدبختی را اجیر کنند که یک تیر به من بزنند، بلکه می خواهم به دست شقی‌ترین اشقیا شهید شوم و جسم من پودر شود و همه اینها وعده الهی است.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ویژگی های شهید سلیمانی یاددآور این است که اگر به عهد خودت با خداوند وفا کردی خداوند بر سر عهدش با تو وفا می کند، خطاب به شرکت کنندگان در این همایش افزود: اطمینان داشته باشید این وعده شهید سلیمانی به ترامپ که مرد این میدان با تو من هستم.

دریادار احمدیان بیان کرد: ترامپ و امثال او تصور می کردند با شهادت سردار سلیمانی این وعده منتفی و تمام شد اما نمی دانستند ایشان مرد این میدان(شهید سلیمانی) همان میدانی بود که آنها شروع کردند.

وی تصریح کرد: در صحبت دیگری شهید سلیمانی می فرماید ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، یعنی با روش شهادت و امام حسین(ع) به شما خاتمه می دهیم و ترامپ و آمریکا با شهادت حاج قاسم سلیمانی حکم پایان خودشان را اعلام کردند و وعده الهی محقق خواهد شد.

دریادار احمدیان با بیان اینکه شهید سلیمانی حجت خداوند بر عزت، شرافت و هدایت جهاد شد و همه باور کردند که با جهاد و انتخاب میدان مجاهدت عزت، رشد، آبرو، علم و هدایت الهی می آید افزود:  امروز این نور همه جای کشور ما را گرفته است.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با یک سرمایه وارد میدان شد و آن سرمایه مربوط به روستا و عشایر بود گفت: شهید سلیمانی از ابتدای جنگ تا قبل از شهادت در هر مقام و مرتبه ای بود ذره ای تغییر نکرد و بخش زیادی از این خصوصیات شامل صداقت روستایی و عشایری که هیچگاه تغییر نکرد و همه عشایر از این ویژگی برخودار هستند.

وی غیرت و وفاداری روستایی و عشایری را از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: من گاهی به غیور بودن ایشان غبطه می خوردم؛ این غیرت، همان غیرت عشایری است که در همه عشایر وجود دارد و به فرمانده اش و مردم و رزمنده دیروز و جانباز امروز با هر فکر و گرایش وفادار بود.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزم داشتن را مهمترین ویژگی مکتب حاج قاسم برشمرد و گفت: اگر می خواهید مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهید عزم را از شهید سلیمانی بیاموزید و حاج قاسم به میزان فراوان عزم داشت و براساس آیات قرآن کریم عزم با صبر و تقوا همراه است.

دریادار احمدیان افزود: شهید سلیمانی مظهر حقانیت انقلاب و غنچه حاج قاسم در مزرعه انقلاب اسلامی به این گل پر عطر تبدیل شد.

رییس مرکز راهبردی سپاه: شهید سلیمانی نشان داد انقلاب برای رشد مردم است

به گزارش فت فتو به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، همایش  بزرگ عشایر استان به میزبانی شهرستان رابر با حضور مسئولان استانی در مصلای این شهر برگزار شد.




رییس مرکز راهبردی سپاه: شهید سلیمانی نشان داد انقلاب برای رشد مردم است

منبع: ایرنـا
? رییس مرکز راهبردی سپاه: شهید سلیمانی نشان داد انقلاب برای رشد مردم است