رییس دانشگاه رفسنجان: نگذاریم حماسه ۹ دی را دعوای انتخاباتی تعریف کنند

کرمان– فت فتو– رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: سال ۸۸ عده‌ای پس از فروکش کردن آتش فتنه، با هدف اینکه حماسه ۹ دی را دعوای انتخاباتی و سیاسی نشان دهند تحریف‌ را شروع کردند که نباید گذاشت این اتفاق رخ دهد. به گزارش فت فتو رضا رنجبرکریمی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ […]

کرمانفت فتو– رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: سال ۸۸ عده‌ای پس از فروکش کردن آتش فتنه، با هدف اینکه حماسه ۹ دی را دعوای انتخاباتی و سیاسی نشان دهند تحریف‌ را شروع کردند که نباید گذاشت این اتفاق رخ دهد.

به گزارش فت فتو رضا رنجبرکریمی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی- روز بصیرت و میثاق امت با ولایت- در رفسنجان تاکید کرد: اینجا نقش استادان دانشگاه، نخبگان و معلمان بسیار پررنگ است که باید با تبیین دقیق و بموقع در جای خود بویژه درفضای رسانه و مجازی جلو این تحریف را سد کنند.

وی خطاب به نخبگان و خواص جامعه گفت: نباید اجازه داد عده ای با جنگ روایت ها، واقعیت ها را تحریف کنند.

رنجبرکریمی ادامه داد: اگر واقعیت را تحریف کنند، تحریف سبب انکار می شود، آنوقت جای شهید و جلاد، حق و باطل و مظلوم و ظالم نیز عوض خواهد شد.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان همچنین با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدمت به مردم را بزرگترین افتخار  و نعمت می دانست گفت: تمام تلاش مسئولان بویژه در شرایط اقتصادی کنونی باید در برطرف کردن مشکلات مردم و خدمت به آنان باشد.

وی گفت: اگر مدیری پشت میزنشین باشد و روحیه جهادی و خدمت به مردم را نداشته باشد هتر است جای خود را به به کسی واگذار کند که جهادی و اهل خدمت باشد.

رنجبرکریمی افزود: در یوم الله ۹ دی سال ۸۸ وقتی فتنه گران فضای کشور را  غبارآلود و تیره کردند، مردم با بصیرت و آگاهی خود به صحنه آمدند و بساط فتنه را برچیدند.

رییس دانشگاه رفسنجان: نگذاریم حماسه ۹ دی را دعوای انتخاباتی تعریف کنند

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.




رییس دانشگاه رفسنجان: نگذاریم حماسه ۹ دی را دعوای انتخاباتی تعریف کنند

منبع: ایرنـا
? رییس دانشگاه رفسنجان: نگذاریم حماسه ۹ دی را دعوای انتخاباتی تعریف کنند