رییس‌کل دادگستری کرمان: سردار شهید هاشمی‌ نگاه قومیتی نداشت

کرمان – فت فتو – رییس‌کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه سردار شهید سید “حمیدرضا هاشمی” نگاه قومیتی و مذهبی نداشت، گفت: وی همواره تلاش می‌کرد افرادی که راه را به اشتباه رفته اند، هدایت کند و از این رو در بین مردم منطقه مورد احترام بسیار بود. به گزارش روز سه شنبه […]

کرمان – فت فتو – رییس‌کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه سردار شهید سید “حمیدرضا هاشمی” نگاه قومیتی و مذهبی نداشت، گفت: وی همواره تلاش می‌کرد افرادی که راه را به اشتباه رفته اند، هدایت کند و از این رو در بین مردم منطقه مورد احترام بسیار بود.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهید سیدحمیدرضا هاشمی با تاکید بر اینکه همه هدف سردار شهید هاشمی این بود که تهدیدات را از مردم، نظام و انقلاب اسلامی ایران دور کند، افزود: اخلاص در نیت و برخورد بسیار خوب حتی با معاندینی که این شهید بزرگوار دستگیر می کرد، از ویژگی های برجسته این شهید بزرگوار بود.

وی با اشاره به همکاری مستقیم خود با این شهید عالی مقام در استان سیستان و بلوچستان افزود: سردار شهید هاشمی گرانقدر یکی از نیروهای مخلص بود و اخلاص در وجود ایشان به خوبی دیده می شد.

مقام ارشد قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه سردار شهید هاشمی با عاقبت بخیری از ماموریت های خود در سیستان و بلوچستان خارج شد، تصریح کرد: ایشان شهیدگونه زندگی می کرد و در نهایت خداوند اجر تلاش های صادقانه وی را داد و به سعادت رسید.

حجت الاسلام حمیدی گفت: سردار شهید هاشمی مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دنبال شهادت می گشت و امروز به این فیض عظیم نائل شد.

به گزارش فت فتو، رییس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده شهید سید حمیدرضا هاشمی دیدار کرد و شهادت این فرزند برومند ایران اسلامی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.




رییس‌کل دادگستری کرمان: سردار شهید هاشمی‌ نگاه قومیتی نداشت

منبع: ایرنـا
? رییس‌کل دادگستری کرمان: سردار شهید هاشمی‌ نگاه قومیتی نداشت