رییس‌کل دادگستری کرمان: جمهوری اسلامی ایران الگوی آزاداندیشان جهان است

کرمان – فت فتو – رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تداوم مسیر ولایی و بر مبنای بهره‌مندی از نعمت ولایت فقیه در دوران غیبت کبری، توانسته قله‌های عزت و اقتدار را فتح کرده و الگویی برای تمام آزادیخواهان و آزاداندیشان جهان باشد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و […]

کرمان – فت فتو – رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تداوم مسیر ولایی و بر مبنای بهره‌مندی از نعمت ولایت فقیه در دوران غیبت کبری، توانسته قله‌های عزت و اقتدار را فتح کرده و الگویی برای تمام آزادیخواهان و آزاداندیشان جهان باشد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در پیامی به مناسبت عید غدیر که نسخه‌ای از آن در اختیار فت فتو قرار گرفته، آورده است، عید سعید غدیرخم در حقیقت تداوم رسالت محمدی در ولایت علوی را محقق ساخت و در آمیخته با اکمال دین و اتمام نعمت، فرصتی است تا عیدالله الاکبر را جشن گرفته و در پرتوی ثمرات این مکتب ولایی و نبوی در مسیر کمال و پیشرفت حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: در حقیقت غدیر با تکیه بر طنین نوای “مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ”، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر عهد مسلمانان جهان با پیامبر اعظم (ص) است.

رییس‌کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: مبرهن است که واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت‌خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید و از این روست که می‌توان گفت غدیر تنها نام یک سرزمین نیست، بلکه یک تفکر متعالی و نشانه تداوم خط نبوّت است.

وی بیان کرد: با کمال مسرت و شادمانی، عید سعید غدیر، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به یکایک قضات و کارکنان اداری دادگستری کل استان تبریک و شادباش گفته و توفیق پیروی از مکتب امامت و ولایت را برای تمامی عزیزان مسالت می‌کنیم.




رییس‌کل دادگستری کرمان: جمهوری اسلامی ایران الگوی آزاداندیشان جهان است

منبع: ایرنـا
? رییس‌کل دادگستری کرمان: جمهوری اسلامی ایران الگوی آزاداندیشان جهان است