ریشه اتفاقات اخیر در کشور بیرون از مرزها طراحی شده بود

رئیس سابق دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: ریشه اتفاقات اخیر در کشور در بیرون از مرزها و به‌وسیله آمریکا و اسرائیل طراحی شده بود. به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، حمدالله منظری‌توکلی رئیس سابق دانشگاه آزاد استان کرمان امروز با اشاره به توصیه شهدا به دفاع از آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: پشت پرده اتفاقات […]


رئیس سابق دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: ریشه اتفاقات اخیر در کشور در بیرون از مرزها و به‌وسیله آمریکا و اسرائیل طراحی شده بود.

به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، حمدالله منظری‌توکلی رئیس سابق دانشگاه آزاد استان کرمان امروز با اشاره به توصیه شهدا به دفاع از آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: پشت پرده اتفاقات اخیر در کشور باید دیده شود و ریشه این اتفاقات بیرون از مرزها برای کشور ایران به‌وسیله آمریکا و اسراییل طراحی شده است.

وی عنوان کرد: در این اتفاقات حساب افرادی که از روی احساسات و مطالبه‌گری که در موارد اقتصاد داشته‌اند و در مکان و زمان مناسبت نبوده است، با بیگانگان، معاندین، بهائیت، اراذل‌واوباش، سلطنت‌طلب‌ها و گروه‌های تکفیری جدا است و این گروه‌ها در دادگاه علنی محاکمه خواهند شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) بیان کرد: اگر مردم برخورد خوبی با غدیر کرده بودند و سقیفه شکل نگرفته بود، کربلا اتفاق نمی‌افتاد و اگر در کربلا خواص و مردم در صحنه بودند امام حسین(ع) شهید نمی‌شد و اگر در غیبت، شیعیان خوب عمل کرده بودند به غیبت  طولانی دچار نمی‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمان غیبت خوب عمل نکنیم ظهور را به تعویق می‌اندازیم، پس نگذاریم سقیفه‌ها برایمان چیده شود و باید هوشیار و بیدار باشیم و در زمان غیبت معرفت و محبت نسبت به امام زمان(عج) داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





ریشه اتفاقات اخیر در کشور بیرون از مرزها طراحی شده بود

منبع: فــارس
? ریشه اتفاقات اخیر در کشور بیرون از مرزها طراحی شده بود