رژیم اسرائیل آخرین نفس های خود را می کشد

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: رژیم غاصب اسرائیل آخرین نفس های خود را تجربه می کند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد، گفت: از افرادی که در بحث حجاب سعی کردند قانون را عملی کنند، به […]

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: رژیم غاصب اسرائیل آخرین نفس های خود را تجربه می کند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد، گفت: از افرادی که در بحث حجاب سعی کردند قانون را عملی کنند، به ویژه سردار رادان که خوش درخشید و از جریان حزب اللهی که هماهنگ با قانون عمل کرد تشکر می‌کنیم.

او با اشاره به روز قدس بیان کرد: فلسطین در جغرافیای جهان امروز منطقه استراتژیک و محل تلاقی ۳ قاره بزرگ است. از نظر معنوی، فلسطین مهد پیامبران بزرگ است و پیامبران بزرگی رسالت خود را در آن آغاز و انجام دادند و مسجد الاقصی مورد احترام ۳ دین بزرگ یهودیت، مسیحیت و اسلام است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: به دنبال اشغال فلسطین در سال ۱۹۱۷ سردمداران آن‌ها اعلام کردند، این سرزمین برای مهاجرت یهودیان است و آرام آرام بستری را فراهم کردند تا رژیم جعلی را به رسمیت بشناسند و اولین کسانی که آن را به رسمیت شناختند آمریکا و انگلیس بودند.

او گفت: انقلاب اسلامی، اولین ندای حمایت از فلسطین را به دستور رهبری صادر کرد و انقلاب در ۳ بخش خدماتی را به فلسطین ارائه کرد که اوضاع آن را عوض کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: اولین خدمت انقلاب اسلامی این بود که در آن‌ها روحیه امید را تقویت کرد و مردم فلسطین فهمیدند با مبارزه و جهاد، پیروزی نزدیک است و نگاهشان از اول به جمهوری اسلام بود.

او دومین خدمت جمهوری اسلامی را اعلام روز جهانی قدس و راهپیمایی برای همدلی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی از همه ظرفیت جمهوری اسلامی برای همراهی و همدلی با مردم فلسطین استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان داشت: جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین خدمات را برای مردم فلسطین ارائه داد تا آن‌ها در صحنه‌های مختلف تنها نمانند و اکنون فلسطین دست برتر را دارد.

او با بیان اینکه اسرائیل‌ها چند اشغال را انجام داده بودند گفت: آن‌ها بخش قابل توجهی از لبنان را اشغال کرده بودند؛ ولی جبهه مقاومت موفق شد این اشغالگری را به پیروزی تبدیل کند و رژیم صهیونیست تقریباً لبنان را تحویل دادند.

امام جمعه کرمان اشغال دوم را که در جغرافیای اسلامی شکست خورد، اشغال سوریه عنوان کرد و افزود: صهیونیست‌ها قریب به ۸۰ درصد از سوریه را اشغال کرده بودند؛ اما نیروهای مجاهد با فرماندهی شهید سلیمانی در سوریه حضور پیدا کردند و اشغالگری سوریه به شکست انجامید.

او اشغال سوم را عراق عنوان کرد که با شکست صهیونیست رو به رو شد و بیان داشت: امروز فرصتی است که نشان دهیم فلسطین زنده است و امروز فلسطین قوی و رژیم صهیونیست ضعیف است و یکی پس از دیگری پیروزی‌هایی است که نصیب جبهه مقاومت می‌شود و جبهه سنگ تبدیل به جنگ موشک شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: امروز در شرایطی مردم فلسطین از آرمان‌های خود دفاع می‌کنند که در داخل اسرائیل شکاف عمیقی وجود دارد و خود در آن محو می‌شود و جبهه مقاومت تحت زعامت رهبری هر روز پیروزی را نصیب خود می‌کند و آهنگ صلح و امنیت با نقش جمهوری اسلامی رقم می‌خورد و به فضل خدا شرایط را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

کد خبر ۵۷۵۴۹۰۳




رژیم اسرائیل آخرین نفس های خود را می کشد

منبع: مــهر
? رژیم اسرائیل آخرین نفس های خود را می کشد